El grup empresarial INGROUP ha inaugurat la seva nova seu a Lleida, que ara ocuparà 3 naus al polígon Activa Park. El grup, constituït per les empreses INTECH3D, INVELON, Innitia, Print&Go, XRshop, Aurora, Ingame VR i Origen Studio, es dedica a l’impuls d’empreses i projectes relacionats amb les tecnologies 4.0: impressió 3D, Realitat Virtual, Augmentada i Mixta, Intel·ligència Artificial, Big Data, etc.
Tal com ha explicat el CEO d’INGROUP, Joan Folguera, es tracta d’una empresa amb una plantilla jove que no passa la mitjana dels 30 anys amb bressol a la Universitat de Lleida que actualment compta amb 61 treballadores i treballadors qualificats que treballen la tecnologia en base als preceptes d’eficiència i productivitat.
SABIES QUE…
L’empresa, que a partir d’ara ocuparà 3 naus al polígon Activa Park, exporta des de Lleida a 60 països repartits entre tot el continent americà, Europa i també el nord d’Àfrica i compta amb delegacions a 19 països.
La inauguració de les noves dependències d’INGROUP a Lleida ha comptat amb la participació destacada del professor Xavier Marcet que ha fet una intervenció en clau d’elements de valor per a projectes empresarials i corporatius en la línia de consolidar valors com el risc, la generositat, els lideratges constructius, la necessitat d’humanitzar cada iniciativa i garantir que els projectes tinguin recorregut.