⏯️ Investiguen un veí de Lleida per fer un avançament perillós a la carretera d'Osca

REDACCIÓ
Publicat: 
30-06-2023
Actualitzat: 30-06-2023 12:19
Temps aproximat lectura Temps aproximat de lectura:
  • ⏯️ Investiguen un veí de Lleida per fer un avançament perillós a la carretera d'Osca
    Peu de foto: 
    Guàrdia Civil

Efectius del Grup de Recerca i Anàlisi de Trànsit (GIAT), del Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil d'Osca, han procedit a investigar un home de 29 anys veí de Lleida per la comissió d'un delicte contra la Seguretat Viària, per conduir de manera manifestament temerària i amb perill per a la vida o integritat de les persones.

La investigació es va iniciar arran de la recepció al Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil d'Osca d'un vídeo gravat des de l'interior d'un vehicle el 09 de juny passat, i en què es podia observar clarament com en una carretera de doble sentit i amb un únic carril per a cada sentit de la circulació, una furgoneta de color blanc realitzava un avançament a un tractor agrícola amb remolc i un camió, envaint el carril contrari i fent cas omís a la senyalització vertical i horitzontal que indicaven la prohibició d'avançar.

En aquell moment, circulava en l'altre sentit un vehicle que portava instal·lada al seu interior una càmera fixa de vídeo, i es podia veure a les imatges com el conductor va haver de frenar bruscament i desplaçar el vehicle cap a la dreta per evitar la col·lisió.

A les imatges, s'observa el moment precís de la maniobra d'avançament i el perill creat en creuar-se al mateix punt de la via el tractor i el camió avançats, la furgoneta que suposadament conduïda l'ara investigat i el vehicle que circulava en sentit contrari.

Després de l'anàlisi del vídeo i les diverses gestions fetes, els agents van ubicar el fet a la carretera A-1226 a Terme Municipal d'Ilche (Osca), a més van aconseguir identificar i localitzar el vehicle infractor i el seu conductor, i van procedir a la investigació d'un home de 29 anys veí de Lleida per un delicte de conducció manifestament temerària.

Les diligències instruïdes pel Grup de Recerca i Anàlisi de Trànsit (GIAT) de la Guàrdia Civil d'Osca van ser lliurades al Jutjat d'Instrucció de Monzón (Osca), i l'investigat va quedar amb l'obligació de personar-se davant l'Autoritat Judicial quan sigui requerit.

Comparteix

També t'interessarà