Cultura

L’11è Mercat del Vehicle d’Ocasió de Tàrrega exposarà més de 400 models de diferents gammes

L'11è Mercat del Vehicle d'Ocasió de Tàrrega exposarà més de 400 models de diferents gammes

El Parc Esportiu de Tàrrega acollirà del 17 al 19 de maig l’11è Mercat del Vehicle d’Ocasió organitzat per la Regidoria de Promoció Econòmica i els concessionaris de vehicles de Tàrrega. El certamen torna amb la intenció de dinamitzar el sector de l’automoció amb més de 4.000 metres quadrats d’exposició per part de 18 concessionaris de vehicles de Tàrrega i la demarcació de Lleida. La cita obrirà les portes divendres 17 de maig a les 10 del matí i continuarà durant les tres jornades amb un horari intensiu de 10 del matí a 8 del vespre.

destaquem

El Mercat del Vehicle d’Ocasió d’aquest any manté la voluntat d’esdevenir un certamen de referència a les terres de Ponent amb els millors preus de vehicles de marca seminous, gerència i quilòmetre 0. Els visitants interessats en adquirir un vehicle hi podran trobar oportunitats per a totes les butxaques, des de les opcions més econòmiques fins a les de gamma alta, amb més de 400 models exposats. No hi faltaran els models SUV i les furgonetes per a treball i oci, vehicles molt demandats en les darreres edicions del saló. 

El certamen continua apostant enguany per la presència de vehicles seminous elèctrics, híbrids endollables, híbrids i de baix consum per tal d’afavorir la conservació del planeta. De la mateixa manera, l’11è Mercat del Vehicle d’Ocasió tornarà a sortejar un premi de 2.000 euros entre tots els compradors amb la finalitat de promoure les vendes.

TerritoriTàrrega · Urgell
Més notícies de Tàrrega →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

El teatre apropa la inclusió a l'alumnat de l'Urgell
Cultura

El teatre apropa la inclusió a l’alumnat de l’Urgell

Laura Quintana · 26 oct. 2026
Lo Memefest de Tàrrega clou la 8a edició amb 2.000 assistents
Cultura

Lo Memefest de Tàrrega clou la 8a edició amb 2.000 assistents

Laura Quintana · 26 oct. 2026
L’Urgell impulsa set vídeos per divulgar el seu patrimoni ibèric
Cultura

L’Urgell impulsa set vídeos per divulgar el seu patrimoni ibèric

Laura Quintana · 19 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.