Cultura

La Cobla Jovenívola d’Agramunt presenta un àlbum commemoratiu

La Cobla Jovenívola d’Agramunt presenta un àlbum commemoratiu

La Cobla Jovenívola d’Agramunt va oferir ahir a la tarda un concert al Casal Agramuntí del municipi per presentar un nou àlbum de sardanes que commemora el seu trentè aniversari, i va comptar amb la col·laboració de diferents músics i directors que durant aquest llarg període han passat per l’associació.

Una de les seues integrants, Judit Sorribes, va explicar que l’àlbum està format per vuit obres que diferents compositors van crear per commemorar les tres dècades de trajectòria de la cobla, una de les quals dedicada al municipi com a regal i mostra d’agraïment al suport rebut durant tot aquest temps. Es tracta de la sardana Sió de Jan Fité. La resta són: 1987 de Gerard Pastor; Llavor de Jordi Castellà; Des del primer dia d’Alfred Abad; Jovenívols de Lluís Alcalà; Del Pilar a la Ribera del Sió d’Òscar Barqué, actual director de la formació; Trentagívola de Joan Pelfort, i 30 anys des d’Agramunt de Joan Lázaro. De moment se n’han editat fins a un total de 500 unitats.

D’altra banda, Sorribes va explicar que durant aquests trenta anys han passat per la cobla un total de quaranta persones. A més, val a destacar que, a l’edició anterior de la Nit de la Sardana, la Cobla Jovenívola d’Agramunt va ser distingida amb el Premi Sardalleida que atorga la Federació Sardanista de les Comarques de Lleida.

TerritoriAgramunt · Urgell
Més notícies de Agramunt →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

El teatre apropa la inclusió a l'alumnat de l'Urgell
Cultura

El teatre apropa la inclusió a l’alumnat de l’Urgell

Laura Quintana · 26 oct. 2026
Lo Memefest de Tàrrega clou la 8a edició amb 2.000 assistents
Cultura

Lo Memefest de Tàrrega clou la 8a edició amb 2.000 assistents

Laura Quintana · 26 oct. 2026
L’Urgell impulsa set vídeos per divulgar el seu patrimoni ibèric
Cultura

L’Urgell impulsa set vídeos per divulgar el seu patrimoni ibèric

Laura Quintana · 19 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.