Esports

La Cursa Templers estrena carrera de 3 km per atreure les famílies

La Cursa Templers estrena carrera de 3 km per atreure les famílies

La Cursa Templers, que aquest any assolirà la tretzena edició el 3 de març vinent, tindrà com a novetat la incorporació d’una nova distància de 3 km pensada per a famílies de nens i nenes menors de 14 anys i per a tots aquells que prefereixin un recorregut més assequible que els tradicionals 10 km.

Aquesta nova carrera creuarà el Parc Científic i Tecnològic de Gardeny i es preveu que s’hi inscriguin uns 250 corredors, tal com va explicar ahir Iván Espílez, director tècnic juntament amb Kike Borràs d’aquesta prova organitzada per l’AE Ekke i que aquest any comptarà amb el patrocini de Plusfresc. “Volem potenciar les categories inferiors. Ja teníem el dia anterior a la prova les carreres infantils fins a 11 anys, però pensem que és una bona opció per als nens de 12 a 15 anys, per als quals fer la carrera adulta és massa distància”, va destacar Espílez sobre la cursa.

“A més, hi ha les persones a qui la carrera de 10 quilòmetres se’ls fa molt llarga, sobretot la pujada final que els pot espantar una mica”, va explicar Iván Espílez.

El director tècnic de la Cursa Templers creu que poden atansar-se als mil participants. “Dels 500 que vam tenir l’any passat ens agradaria passar a uns 700 atletes en la carrera de 10 km i volem estar sobre els 250 en aquesta nova de 3 km, per la qual cosa ens atansarem al miler de corredors, amb la qual cosa la carrera recobrarà un gran impuls”, va assenyalar en aquest sentit Espílez.

 

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Sorteig de les 144 meses electorals de Lleida per al 29-N

Eleccions

Detingut un menor d’edat per crear i administrar grups de BLOCUS a Lleida

Successos

La Paeria licita l’ampliació de Víctor Torres, una obra de 5,6 milions

Urbanisme i habitatge

‘El túnel de Montclar’ recupera la història dels presos que van construir els Canals d’Urgell

Cinema

Tres restaurants de Lleida, el Pirineu i l’Aran, guardonats a la Guia Augusta 2027

Agroalimentària

També t’interessarà

El RODI Balàfia Vòlei remunta davant el Paterna i manté la imbatibilitat
Esports

El RODI Balàfia Vòlei remunta davant el Paterna i manté la imbatibilitat

Laura Quintana · 1 nov. 2026
El Pons Lleida goleja el Vilafranca i s’estrena a l’OK Lliga amb una exhibició ofensiva
Hoquei

El Pons Lleida goleja el Vilafranca i s’estrena a l’OK Lliga amb una exhibició ofensiva

Vanesa Ortega · 1 nov. 2026
Un iLERNA Lleida molt fràgil en defensa encaixa una nova derrota a Múrcia
Bàsquet

Un iLERNA Lleida molt fràgil en defensa encaixa una nova derrota a Múrcia

Vanesa Ortega · 1 nov. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.