Política

La Diputació de Lleida incorpora Divina Farreny com a assessora de la cap del gabinet

La Diputació de Lleida incorpora Divina Farreny com a assessora de la cap del gabinet

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, ha incorporat Divina Farreny Justribó a l’equip de Presidència en qualitat d’assessora de la cap del Gabinet. Farreny, que des de l’octubre de 2018 ha estat gerent de la Regió Sanitària de Lleida i de la Regió Sanitària d’Alt Pirineu i Aran, havia coordinat prèviament la Secció de Salut Pública de la Diputació de Lleida.

Les funcions que tindrà assignades Farreny, que s’incorporarà a partir del dilluns 9 d’agost, són les d’assistir la cap del Gabinet de Presidència, Laia Pérez, en aquelles tasques d’acció política i institucional que impliquen tant les altres administracions com les entitats i associacions del territori de Lleida.

Joan Talarn ha destacat de Divina Farreny que “a més del coneixement que ja té del funcionament intern de la Diputació, i la sintonia amb l’actual model de governança de la institució, ha demostrat un alt grau d’empatia amb els municipis en aquests llargs mesos que, des del Departament de Salut, ha liderat la gestió de la lluita contra la pandèmia de la COVID-19 a la nostra demarcació. Aquesta connexió de Divina Farreny amb el món local ara es podrà ampliar a totes les àrees en les quals la Diputació interactua amb els municipis i les entitats de la demarcació”.

Divina Farreny i Justribó és llicenciada en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport (INEFC, UdL) i Infermeria per la UdL, tècnica superior en Prevenció de Riscos Laborals, en l’especialitat de seguretat en el treball (Departament de Treball) i màster en Hisenda Local i Autonòmica per la UdL. Ha exercit com a infermera principalment a la Residència Llar de Sant Josep de Lleida, així com a l’Hospital Universitari Arnau de Vilanova de Lleida, a l’Hospital Santa Maria i a l’atenció primària de Lleida Rural Sud i va coordinar la Secció de Salut Pública de la Diputació de Lleida fins que va ser nomenada gerent de CatSalut de la Regió Sanitària de Lleida i de la Regió Sanitària d’Alt Pirineu i Aran.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

La Paeria congela els impostos per al 2027 i amplia les bonificacions per fomentar l’habitatge assequible
Ajuntaments

La Paeria congela els impostos per al 2027 i amplia les bonificacions per fomentar l’habitatge assequible

Maria del Val · 21 oct. 2026
Desplegament policial a Lleida per evitar que una manifestació de Vox es trobi amb una concentració antifeixista
Política

Desplegament policial a Lleida per evitar que una manifestació de Vox es trobi amb una concentració antifeixista

ACN · 16 set. 2026
Enjuanes, Valls i Morón exerciran l’Alcaldia accidental de Lleida durant l’agost
Política

Enjuanes, Valls i Morón exerciran l’Alcaldia accidental de Lleida durant l’agost

Maria del Val · 30 jul. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.