Economia

La fira de Miralcamp tanca portes amb 5.000 visitants

La fira de Miralcamp tanca portes amb 5.000 visitants

Unes 5.000 persones han visitat la segona fira Firacamp de Miralcamp, dedicada a l’agricultura, els productes de proximitat i els encants d’aquest municipi del Pla d’Urgell. L’alcalde, Melcior Claramunt, va qualificar la xifra d'»un gran èxit que contribueix a consolidar aquest certamen» que enguany ha comptat amb un 30 per cent més d’expositors al mercat de productes artesans, amb 63 inscrits. També va assegurar que el bon temps de la jornada d’ahir va ser decisiu per revalidar el nombre de visitants aconseguit en la seua primera edició.

Des de les deu del matí i fins a les vuit del vespre, el públic va poder adquirir al passeig del poliesportiu productes com melmelades, objectes decoratius o mel. També van poder admirar el segell commemoratiu de la festa a l’estand de Josep Maria Garsaball. Així mateix, es van portar a terme visites a la casa de Cal Jan o als camps que envolten el municipi en un carro tirat per cavalls.

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, que va visitar ahir al migdia el certamen acompanyat de l’alcalde, va valorar molt positivament la iniciativa i va remarcar que aquest tipus d’esdeveniments són elements que identifiquen el territori.

Durant la jornada d’ahir també es van celebrar diversos tallers, com ara un de cuina a càrrec de Jordi Pallàs o un maridatge de cervesa Matoll de Belianes amb Formatges Camps del Palau. Cal Senzill de Bellpuig va oferir un taller de llaminadures naturals; Cal Falillo de Vilanova de Bellpuig, un altre de plantes aromàtiques i, per als més petits, un de manualitats a càrrec de Mar Pallàs. També hi va haver una exhibició amb falcons, a càrrec de Lluís Culleré i Jordi Ortiz. L’última activitat prevista va ser un taller d’elaboració de colònia a través de flors naturals per Traça d’Arbeca. En total, des de dimecres fins al seu tancament, la fira va acollir una vintena d’activitats.

segell commemoratiu

Editen un segell de curs legal per commemorar les dos primeres edicions d’aquest certamen

TerritoriMiralcamp · Pla d'Urgell
Més notícies de Miralcamp →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Empresa

Autotardor obre portes a Mollerussa amb prop de 400 vehicles i 22 expositors

Vanesa Ortega · 23 oct. 2026
Un estudi xifra en 17,5 milions l’impacte econòmic de la Fira de Sant Josep
Economia

Un estudi xifra en 17,5 milions l’impacte econòmic de la Fira de Sant Josep

Laura Quintana · 5 oct. 2026
Mollerussa preveu incorporar al patrimoni municipal una finca de gairebé 25.000 metres quadrats
Economia

Mollerussa preveu incorporar al patrimoni municipal una finca de gairebé 25.000 metres quadrats

Laura Quintana · 22 set. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.