Cultura

La Fundació Perelló convoca un nou Premi de Belles Arts Sant Jordi

La Fundació Perelló convoca un nou Premi de Belles Arts Sant Jordi

El “Premi Internacional de Belles Arts Sant Jordi” és convocat cada any per la Fundació Perelló amb el patrocini de la Diputació de Lleida i l’Institut d’Estudis Ilerdencs i la col·laboració de l’Ajuntament de Bellpuig, l’Ajuntament de Torrefarrera i el Consell Comarcal de l’Urgell.

La convocatòria d’enguany es centra en obres de pintura i tots els que hi vulguin participar ho poden fer enviant al correu electrònic abans indicat, dues imatges de l’obra en format jpg amb alta resolució i a apart, un document on s’indicarà el format i la tècnica de l’obra, junt amb un breu currículum de l’artista, fent constar nom, adreça, telèfon i correu electrònic. Aquesta documentació cal enviar-la fins el dia 31 de gener.

Entre totes les obres rebudes, el jurat farà una selecció de 25 obres que formaran part del catàleg que s’edita per l’ocasió, de les exposicions itinerants entre els municipis de Bellpuig, Torrefarrera i Lleida i que optaran als premis i a les mencions honorífiques.

Els premis, es lliuraran en un acte públic que tindrà lloc el dia 30 d’abril de 2022 al Convent de Sant Bartomeu.

TerritoriBellpuig · Urgell
Més notícies de Bellpuig →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

El teatre apropa la inclusió a l'alumnat de l'Urgell
Cultura

El teatre apropa la inclusió a l’alumnat de l’Urgell

Laura Quintana · 26 oct. 2026
Lo Memefest de Tàrrega clou la 8a edició amb 2.000 assistents
Cultura

Lo Memefest de Tàrrega clou la 8a edició amb 2.000 assistents

Laura Quintana · 26 oct. 2026
L’Urgell impulsa set vídeos per divulgar el seu patrimoni ibèric
Cultura

L’Urgell impulsa set vídeos per divulgar el seu patrimoni ibèric

Laura Quintana · 19 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.