Esports

La II Marxa Trail Peülles espera 160 participants

La II Marxa Trail Peülles espera 160 participants

La segona edició de la Marxa-Trail Peülles 54, que se celebra aquest diumenge, 4 de maig, a les Avellanes, ja ha doblat la xifra d’inscrits de l’any passat. La prova l’organitza el Club Excursionista les Peülles del Montsec, ja ha assolit els 135 inscrits i confia a arribar als 160, mentre que l’any passat va comptar amb 75.

Aquesta edició presenta diverses novetats. La principal és que, a banda del recorregut de 54 quilòmetres, n’hi haurà un segon de 34 «a petició popular», segons va explicar Antoni Borràs, president del Club Excursionista. «L’any passat hi va haver participants que ens van dir que 54 eren molts quilòmetres i per això hem buscat un recorregut més assequible». La segona és la denominació Trail «perquè qui ho desitgi pugui fer-la corrent», afegeix Borràs, encara que no és competitiva.

Maria Carme Garrofé, alcaldessa de les Avellanes i Santa Linya, va destacar que «és una iniciativa que fomenta la pràctica esportiva al nostre territori i que dóna a conèixer els nostres atractius». La Marxa, que començarà a les 7.00, passa pels quatre nuclis del municipi: les Avellanes, Vilanova de la Sal, Santa Linya i Tartareu.

dos recorreguts

Al de 54 km se n’uneix un altre de 34 i els dos passen per Les Avellanes, Vva. de la Sal, Santa Linya i Tartareu

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català
Altres esports

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català

Vanesa Ortega · 27 oct. 2026
La Volta a Catalunya recupera Espot com a final d'etapa i estrena Vallter en la prova femenina
Altres esports

La Volta a Catalunya recupera Espot com a final d’etapa i estrena Vallter en la prova femenina

Laura Quintana · 27 oct. 2026
El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas
Altres esports

El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.