Societat

La llum, eix central de la Creative Week 2024 de l’Aula Municipal de Teatre de Lleida

La llum, eix central de la Creative Week 2024 de l'Aula Municipal de Teatre de Lleida

La iniciativa, adreçada a l’alumnat i professorat de l’Aula, tindrà lloc fins el 2 de febrer


L’Aula Municipal de Teatre de Lleida celebra, fins el proper 2 de febrer, la 3ª Creative Week de l’Escola d’Art. Una setmana d’activitats per a tot l’alumnat i professorat de l’Aula en la qual es compta, un cop més, amb la participació d’entitats i professionals de les arts escèniques del territori així com d’exalumnes de l’escola.

Aquesta tercera edició consolida ja l’esdeveniment com un espai d’intercanvi i de trobada entre alumnat, professorat i professionals del món de les arts escèniques, que proporciona noves experiències, coneixements i sinèrgies.

Aquest any, l’eix central de la setmana serà la llum en tots els seus àmbits artístics. D’entre totes les activitats programades per aquests dies, destaquen els Tallers Creatius de Llum per a infants a través de l’obra: «Respiració oceànica” de Itziar Okariz (artista multidisciplinar i performance) cedida pel Centre d’Art la Panera.

També cal subratllar el taller “Il·luminació escènica”, impartit per Anjos Fernández de l’entitat especialista VTècnics i dirigit a l’alumnat adult de l’Aula i el del CFGS en Tècniques d’Actuació Teatral a Lleida.

També són remarcables les sessions d’Il·luminació a l’Aula per a joves, a càrrec d’Oriol Farré, de l’empresa tècnica Lleidatana SKTEvents, el taller intergeneracional Teatre Anti-Edatista conduït per les investigadores de la UdL especialitzades en estudis de l’edat i teatre Núria Casado, Guillem Mas i Inesa Shevchenko i una Xerrada-masterclass amb Andrea Trepat, actriu lleidatana i exalumna de l’Aula, especialista en la preparació de càstings.

Una activitat que es repeteix és Cicles en Xarxes, la gran experiència de l’edició passada. Són les trobades entre l’alumnat del #CFGM en Danses Urbanes del Dancescape i el del #CFGS de l’Aula.

Altres activitats programades són les sessions per a joves, Llum: Motor de creació, un assaig obert del grup de joves autogestionats SELFIE i una visita a l’exposició «Miralls» del CaixaForum Lleida.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Societat

Renfe adjudica a Siemens 30 trens d’alta velocitat per 1.218 milions d’euros

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

El Govern declara Alfarràs zona afectada per l’incendi del 15 de setembre

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Urbanisme i habitatge

La Paeria vol invertir 5,1 milions per reduir el risc d’inundacions a Lleida

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.