La Mitja Marató i 10 KM Ciutat de Tàrrega supera els 650 inscrits
La Mitja Marató i 10 KM Ciutat de Tàrrega celebrarà el pròxim diumenge 11 de maig la seva 24a edició amb una xifra d’inscripcions que ja supera els 650 participants, el millor registre des de la pandèmia. La cursa, organitzada pel Club d’Atletisme 100x100 Fondistes, s’integrarà per primera vegada dins els actes de la Festa Major de Maig, que s’allargarà del 10 al 18 de maig.
La prova esportiva començarà a les nou del matí des del Parc Esportiu, punt també d’arribada. S’oferiran dues modalitats de recorregut, una de 10 quilòmetres i una altra de mitja marató (21 km), que combinaran trams d’asfalt i camins rurals. Els circuits travessaran el nucli urbà de Tàrrega i arribaran fins a Vilagrassa, el Talladell i la Mora, a la Segarra.
La cita forma part de la Lliga Ponent i comptarà amb la col·laboració d’un centenar de voluntaris que assumiran tasques de suport logístic, assistència als corredors i gestió dels punts d’avituallament.
Des del Club d’Atletisme 100x100 Fondistes, la secretària de la junta, Imma Grau, ha destacat que “l’entitat viu un moment de salut molt bo, cada vegada tenim més socis, i això també s’ha notat amb les inscripcions”. Per la seva part, la regidora d’Esports de Tàrrega, Laura Tejero, ha reconegut la tasca organitzativa del club i ha subratllat que es tracta d'una “cita destacada en el calendari esportiu del nostre territori”.
La cursa compta amb el suport de la Regidoria d’Esports de Tàrrega, l’Ajuntament de Vilagrassa, l’EMD del Talladell, el Consell Comarcal de l’Urgell, la Diputació de Lleida, la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física de la Generalitat de Catalunya i diverses empreses col·laboradores. La convocatòria es dedica a la memòria dels fundadors del club, Eduard Garcia i Ricard Mir.







