Economia

La Municipàlia més internacional tindrà 320 expositors de nou països

La Municipàlia més internacional tindrà 320 expositors de nou països

El saló Municipàlia comptarà per a aquesta vintena edició amb un total de 320 expositors procedents de nou països diferents, amb la qual cosa reforçarà la presència internacional. Així ho va assegurar ahir la Fira de Lleida, recalcant que en aquest certamen, que arrancarà dimarts que ve i durarà fins dijous, hi participaran empreses procedents d’Alemanya, Bèlgica, Canadà, Dinamarca, França, Itàlia, Holanda, Portugal i el Regne Unit. Juntament amb aquests expositors, el saló també reforçarà la imatge i prestigi internacional amb missions comercials en països com França, Egipte, el Marroc, Romania i Tunísia per promocionar la fira.

D’altra banda, una trentena de representants de Bolívia, Colòmbia, l’Equador, Guatemala, Mèxic, el Perú, República Dominicana i Xile vindran al certamen gràcies al conveni que van firmar a principis de mes la fira amb la Unión Iberoamericana de Municipalistas. Per poder acollir els 320 expositors, Municipàlia comptarà amb 23.600 metres quadrats de superfície bruta, 1.550 dels quals s’han hagut d’habilitar en un pavelló prefabricat a causa de la demanda de les empreses per tenir un espai cobert.

A més de Municipàlia, aquells dies també tindrà lloc la quarta edició del saló Innocamping, que tindrà com a esdeveniment destacat una jornada sobre la gestió i futur dels grans càmpings i les tendències del sector de cara als propers anys. Aquest esdeveniment també retrà homenatge a l’empresari Lluís Perera, creador d’un dels primers grups empresarials del sector, el Grup Stel Campings.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Responsables d'Unió de Pagesos durant la roda de premsa de balanç de l'any agrari a Lleida
Economia

Unió de Pagesos alerta que a Lleida s’han perdut 6.324 pagesos des del 2000

Laura Quintana · 28 oct. 2026
La pensió mitjana a Lleida és de 1.250 euros, la més baixa de Catalunya
Economia

La pensió mitjana a Lleida és de 1.250 euros, la més baixa de Catalunya

Laura Quintana · 27 oct. 2026
La Generalitat reconeix oficialment la Fira Agroalimentària d’Aitona
Economia

La Generalitat reconeix oficialment la Fira Agroalimentària d’Aitona

Vanesa Ortega · 16 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.