La Nectarina Atlètica d’Alcarràs arriba a la desena edició i es correrà en horari nocturn

REDACCIÓ / Lourdes Farré
Publicat: 
17-06-2024
Temps aproximat lectura Temps aproximat de lectura:
  • La Nectarina Atlètica d’Alcarràs arriba a la desena edició i es correrà en horari nocturn
    Peu de foto: 
    Presentació de la 10a Nectarina Atlètica d’Alcarràs ©Diputació de Lleida

Arriba la 10a Nectarina Atlètica d’Alcarràs, que se celebrarà el dia 13 de juliol, en horari vespertí, en les distàncies de 5 i 10 km, a més d’una caminada de 5 km.

Els organitzadors esperen superar la participació de 400 inscrits de la passada edició i, amb els anys apropar-se a les 800. La sortida i l’arribada es farà des del pavelló poliesportiu (al costat de les piscines), amb tres avituallaments i discorrent en la pràctica totalitat per asfalt. La sortida està prevista a les 21.30 hores, una de les grans novetats d’enguany. Tant la cursa de 10 Km com la de 5 km són pràcticament planes.

Com sempre, s’han programat curses infantils, i una caminada per adults i petits, de 5 km. Els inscrits rebran un frontal, un buff, un entrepà, un refresc i una entrada per a les piscines municipals.

A diferència d’altres edicions, quan la cursa començava a la Plaça Mercat i acabava a les piscines, enguany tot se centra a les piscines.

La cursa l’organitza el Patronat d’Esports de l’Ajuntament d’Alcarràs amb la col·laboració de Maiparem Alcarràs Associació Atlètica, el patrocini de les empreses Cedis Maf, Fruits de Ponent, Alsat, Viyefruit, La Coma, Fuijet i Norfrut Sat i el suport de la Diputació de Lleida.

És puntuable per a la Lliga de Ponent i incorpora, per aquesta edició, la categoria +60 i la júnior. Cada participant rebrà una caixa de fruita, servida pels patrocinadors de la competició.

Comparteix

També t'interessarà