Esports

La Pujada a la Seu Vella donarà un euro per cada participant a la Marató

La Pujada a la Seu Vella donarà un euro per cada participant a la Marató

La Pujada a la Seu Vella, que el dia 14 complirà la seua 34 edició, es consolida com una de les proves més veteranes al calendari de l’atletisme lleidatà i, a més, confia a superar els registres d’inscripció, amb prop d’un miler de participants. A més, una de les clàssiques del desembre compta amb el seu vessant més solidari, ja que l’organització ha decidit que donarà un euro de la inscripció de cada atleta a finalitats benèfiques. En aquesta ocasió, la recaptació es destinarà a la Marató de TV3, que enguany està dedicada a les malalties del cor. A més, l’organització també ha decidit donar tota la recaptació de les curses infantils a la mateixa causa.

La XXIV Pujada a la Seu Vella sortirà, com és habitual, des de la plaça de la Sardana, al costat del conjunt monumental, a les 11.30 hores i el traçat de 10 quilòmetres recorrerà part de la ciutat a través dels carrers Prat de la Riba, Príncep de Viana, la zona de la Mitjana, l’avinguda de Tortosa a Pardinyes, part de Cappont després de creuar per la passarel·la de Camps Elisis i tornarà al Centre Històric per acabar de nou a la plaça de la Sardana.

Fins ara hi ha prop de 300 inscrits a través de la pàgina oficial de la prova atlètica i l’organització tancarà les inscripcions el dia 11.

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català
Altres esports

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català

Vanesa Ortega · 27 oct. 2026
La Volta a Catalunya recupera Espot com a final d'etapa i estrena Vallter en la prova femenina
Altres esports

La Volta a Catalunya recupera Espot com a final d’etapa i estrena Vallter en la prova femenina

Laura Quintana · 27 oct. 2026
El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas
Altres esports

El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.