Política

L’alcaldessa de Tremp denuncia pintades amb la inscripció “nazis” a casa seua

L’alcaldessa de Tremp denuncia pintades amb la inscripció “nazis” a casa seua

L’alcaldessa de Tremp, Pilar Cases (ERC), va denunciar ahir davant dels Mossos d’Esquadra pintats amb la inscripció “nazis” a la porta i la façana del seu habitatge a la capital del Jussà. L’edil va explicar que els Mossos ja investiguen els fets. En concret es van trobar set pintades entre la porta principal de l’habitatge, el garatge i la façana de l’immoble en el qual viuen en diferents pisos familiars de l’alcaldessa. Les pintades es van fer de matinada, entre dos quarts de dos i les sis del matí, són de color negre i estan fetes amb una plantilla.

Pilar Cases va explicar que, primer la policia local i després els Mossos, es van desplaçar fins a l’habitatge per intentar prendre empremtes i poder investigar aquests fets. Durant el matí d’ahir es va portar a terme la neteja de les portes i la façana de la casa.

Segons la primera edil, “es tracta d’un cas aïllat, encara que no hem d’obviar que porten implícit molt odi”.

La d’ahir no és la primera vegada en què apareixen a Tremp pintades contra la figura de l’alcalde.

Fa més d’un any, van aparèixer a la zona de l’estació de tren dos pintades contra el llavors primer edil de Tremp, Joan Ubach, en les quals també es podia llegir “Ubach nazi”.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

La Paeria congela els impostos per al 2027 i amplia les bonificacions per fomentar l’habitatge assequible
Ajuntaments

La Paeria congela els impostos per al 2027 i amplia les bonificacions per fomentar l’habitatge assequible

Maria del Val · 21 oct. 2026
La vaga general per l’habitatge i els salaris dignes es farà l’11 de novembre
Política

La vaga general per l’habitatge i els salaris dignes es farà l’11 de novembre

Vanesa Ortega | ACN · 7 oct. 2026
Desplegament policial a Lleida per evitar que una manifestació de Vox es trobi amb una concentració antifeixista
Política

Desplegament policial a Lleida per evitar que una manifestació de Vox es trobi amb una concentració antifeixista

ACN · 16 set. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.