Societat

L’Alta Ribagorça facilitarà transport públic als estudiants de la comarca per anar a la selectivitat

Sanitat recomana mantenir aquestes mesures de prevenció durant la selectivitat

El Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça habilitarà una línia de transport escolar per tal que els alumnes del centre INS del Pont de Suert puguin assistir a les proves d’accés de la selectivitat que es realitzaran a Vielha el pròxim mes de maig. 

Aquest servei beneficiarà prop d’una trentena d’alumnes i es mantindrà en futures edicions després que el Conselh Generau d’Aran, el departament de Recerca i Universitat de la Generalitat i la Universitat de Lleida (UdL) hagin formalitzat l’acord a través del qual s’incorpora Vielha com espai habilitats per examinar-se de les Proves d’Accés a la Universitat (PAU). D’aquesta manera, els alumnes de la comarca ja no s’hauran de desplaçar fins a Lleida, una situació que es produïa abans de la pandèmia.  

La presidenta del Consell, Maria José Erta, ha explicat que la bona notícia queda reforçada pel fet que, des del Consell, s’ ha decidit assumir la despesa econòmica per facilitar als alumnes el transport reduint temps i diners.

Territoriel Pont de Suert · Alta Ribagorça
Més notícies de el Pont de Suert →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

La Vall de Boí aplicarà solucions naturals per reduir el risc de pluges torrencials
Societat

La Vall de Boí aplicarà solucions naturals per reduir el risc de pluges torrencials

Laura Quintana · 25 set. 2026
El Parc Nacional d'Aigüestortes compta amb un bus elèctric, un nou servei de transport públic a la zona de Cavallers
Societat

El Parc Nacional d’Aigüestortes compta amb un bus elèctric, un nou servei de transport públic a la zona de Cavallers

ACN · 4 ag. 2026
La tirolina doble més llarga de Catalunya s'afegeix al catàleg d'activitats turístiques de l'estació de Boí Taüll
Societat

La tirolina doble més llarga de Catalunya s’afegeix al catàleg d’activitats turístiques de l’estació de Boí Taüll

Redacció · 18 jul. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.