Cultura

L’art omple els carrers de Salàs de Pallars

L’art omple els carrers de Salàs de Pallars

Salàs de Pallars celebra aquest cap de setmana la tradicional Fira d’Art, que va començar divendres amb una projecció de curtmetratges del Festival de Cinema Rural del Pallars i s’acaba avui amb diversos actes i tallers. La fira, que ja viu la 28a edició, reuneix cada any pintors, escultors i dibuixants que exposen les seues obres i el seu talent. L’eix central d’aquesta edició és la gent i, per aquest motiu, la majoria de les activitats giren entorn d’aquesta temàtica.

La fira va reunir ahir, segons afirma la regidora de Cultura de la localitat, Rosalia Farré, més de 500 visitants. “Un dels atractius més importants d’aquesta festa són els tallers”, explica Farré. Així, malgrat algunes gotes de pluja que van caure durant la tarda, “les activitats de dissabte van tenir el mateix èxit que l’any passat”, afegeix la regidora.

La Fira d’Art es va inaugurar ahir a les 12.00 i va incloure la presentació de l’exposició El Pallars i la Gent a la Pinacoteca. La festa va seguir amb el Cafè amb gotes… d’artistes, en el qual creadors i artistes pallaresos van debatre sobre l’art. Durant la tarda, es van organitzar multitud de tallers, com ara dibuixar models amb l’ajuda de professionals o també fotografiar persones mentre es fan un selfie i publicar-los a les xarxes socials.

Avui, els visitants podran participar també en diferents tallers i contemplar les obres dels artistes que estan exposades als carrers de Salàs. Així, els organitzadors pretenen que la fira sigui “el punt de trobada en el qual la gent pugui aprendre de l’art de forma didàctica”, explica Farré.

TerritoriSalàs de Pallars · Pallars Jussà
Més notícies de Salàs de Pallars →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

El Talarn Music Experience tanca la seva edició més multitudinària amb 3.700 espectadors
Cultura

El Talarn Music Experience tanca la seva edició més multitudinària amb 3.700 espectadors

Redacció · 19 jul. 2026
El festival Talarn Music Experience arrencarà amb La Fúmiga i Buhos i tancarà amb God Save The Queen
Cultura

El festival Talarn Music Experience arrencarà amb La Fúmiga i Buhos i tancarà amb God Save The Queen

Redacció · 9 jul. 2026
El Talarn Music Experience celebra 10 anys expandint la música pel Pallars Jussà
Cultura

El Talarn Music Experience celebra 10 anys expandint la música pel Pallars Jussà

Redacció · 19 febr. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.