Economia

L’emergència social mobilitza la solidaritat a la Noguera

L’emergència social mobilitza la solidaritat a la Noguera

Arran de l’increment de situacions d’emergència social derivades de la crisi de la COVID-19, els Serveis Socials del Consell Comarcal de la Noguera han endegat diverses accions per poder ajudar i atendre a tots els ciutadans i ciutadanes de la comarca que es veuen especialment afectats per aquesta situació sobtada d’emergència. 

La darrera actuació ha estat una crida a la solidaritat per garantir el proveïment del Banc d’Aliments de la Noguera, Àgape. La resposta que hi ha hagut ha estat formidable, fins al punt que entitats, empreses i persones particulars de la Noguera s’han posat en contacte amb el Consell Comarcal de la Noguera per poder fer donacions en metàl·lic.  

Donades les especials circumstàncies i veient com han augmentat de forma preocupant les necessitats del banc d’aliments, s’ha obert un número de compte solidari d’acceptació de donatius amb l’únic objectiu de destinar-los a l’àmbit d’ajudes d’emergència per a aliments a persones amb vulnerabilitat derivada de la pandèmia COVID-19.

El número de compte corrent on fer les aportacions és ES67 2100 0012 2702 0068 9284, de Caixabank.

Des del Consell Comarcal de la Noguera agraeixen a empreses, entitats i particulars que han contactat amb la voluntat de contribuir solidàriament a donar resposta a un nombre important de necessitats sobrevingudes que afecten a molts veïns i veïnes de la comarca. 

Per altra banda, l’Àrea de Serveis Socials del Consell Comarcal de la Noguera continua treballant per atendre aquelles persones usuàries que ja eren al circuit d’atenció amb anterioritat a la crisi, com també per atendre altres necessitats urgents que van sorgint com el pagament de lloguers o de serveis bàsics.

TerritoriIvars de Noguera · Noguera
Més notícies de Ivars de Noguera →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Unió de Pagesos clou la campanya ‘Disfruita-la’ a Montgai amb 150 infants
Economia

Unió de Pagesos clou la campanya ‘Disfruita-la’ a Montgai amb 150 infants

Laura Quintana · 2 oct. 2026
El projecte del camí de la planta de biogàs de la Sentiu s’endarrereix
Economia

El projecte del camí de la planta de biogàs de la Sentiu s’endarrereix

Laura Quintana · 14 set. 2026
L'Ajuntament de la Sentiu de Sió haurà de tramitar una consulta sobre el projecte de la macroplanta de biogàs
Economia

L’Ajuntament de la Sentiu de Sió haurà de tramitar una consulta sobre el projecte de la macroplanta de biogàs

Paula Martínez · 25 ag. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.