El festival Envolta’t, organitzat per la cooperativa cultural El Galliner Agitació Cultural amb la col·laboració de l’Ajuntament de Tàrrega, ha tancat aquest cap de setmana la seva primera edició després de portar sis propostes musicals a espais poc habituals de la capital de l’Urgell.
Xarim Aresté, Mercè Segura, Virgi Energy, Borja Penalba, Olga Zoet i Arnau Obiols han format el cartell d’aquesta primera edició, amb actuacions a espais com l’Arxiu Comarcal de l’Urgell, la fàbrica de tancaments Jaume Costa i el taller de Calidos, empresa targarina especialitzada en instal·lacions artístiques lumíniques.
El programa ha combinat estils com el rock, el folk, la cançó d’autor i l’electrònica, amb aforaments reduïts que han permès mantenir una distància curta entre els artistes i el públic. En aquest sentit, des d’El Galliner, Edu Escaño ha destacat el bon ambient, la resposta del públic i la varietat d’estils com alguns dels elements de la primera edició.
L’organització ja treballa en la segona edició, amb la voluntat de mantenir el format basat en espais singulars, aforaments reduïts i una programació pròxima al públic.
Ferran Palau, cloenda del Galacticat
L’activitat musical continuarà diumenge 4 d’octubre amb el concert de Ferran Palau als Cinemes Majèstic, on presentarà el disc Aniversari feliç. L’actuació tancarà l’edició d’enguany del Galacticat, el Festival Internacional de Cinema de Tàrrega i Ponent.
El concert és fruit de la col·laboració entre els dos projectes i mantindrà el format del cicle, amb entrades a 15 euros que inclouen vi i tapa.
