Esports

Les lleidatanes Baró i Rafel repeteixen medalla a Sort

Les lleidatanes Baró i Rafel repeteixen medalla a Sort

La segona Copa del Món de freestyle va abaixar ahir el teló a Sort amb doble medalla per a les palistes locals Ona Baró i Arboló Rafel, que van repetir el mateix metall de fa tres dies en la primera cita del calendari, també disputada al parc de l’Aigüerola. Baró es va penjar la medalla de plata en categoria júnior, just al davant de la seua companya Rafel, encara que les dos es van quedar molt lluny de la gran dominadora de la categoria a Sort, la britànica Ottilie Robinson-Shaw, actual campiona del món.

Les dos palistes del Kayak Sort van ser les úniques lleidatanes que ahir van disputar una final i són dos dels cinc palistes del club pallarès que aniran en representació d’Espanya al Campionat d’Europa de freestyle, que tindrà lloc a Bratislava del 13 al 18 d’agost. Al seu costat hi haurà Silvia Gallego, que va ser baixa per lesió en aquesta segona Copa del Món; Unai Silvia, tots ells en júniors, i Adrià Ovando, que competirà en sèniors.

A la Copa del Món d’eslàlom que es disputa a Augsburg, Maialen Chourraut es va quedar fora de la final de K1 al saltar-se dos portes, cosa que va confirmar que encara està lluny de la seua millor forma després d’haver tingut problemes físics. Avui serà el torn per a la urgellenca Núria Vilarrubla, que buscarà primer la classificació per a la final de canoa i d’aquesta manera lluitar per la segona medalla consecutiva a la Copa del Món, després de la plata que va aconseguir diumenge passat a la cita disputada a Cracòvia.

TerritoriSort · Pallars Sobirà
Més notícies de Sort →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

La Volta a Catalunya recupera Espot com a final d'etapa i estrena Vallter en la prova femenina
Altres esports

La Volta a Catalunya recupera Espot com a final d’etapa i estrena Vallter en la prova femenina

Laura Quintana · 27 oct. 2026
La Rialp Matxicots torna a fer història amb Ivan Moreno i Erola Tortades al capdavant
Esports

La Rialp Matxicots torna a fer història amb Ivan Moreno i Erola Tortades al capdavant

Laura Quintana · 21 set. 2026
750 corredors afronten aquest cap de setmana la 16a Rialp Matxicots
Esports

750 corredors afronten aquest cap de setmana la 16a Rialp Matxicots

Laura Quintana · 18 set. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.