Cultura

Les propostes de FiraTàrrega, a través de les xarxes socials

FiraTàrrega ha convidat cinc espectadors a transmetre per les xarxes socials les vivències i experiències durant els dies del certamen, del 10 al 13 de setembre. Els FiraTàrrega Voices tuitejaran, postejaran i es passejaran per FiraTàrrega amb l’objectiu de transmetre el certamen a través d’internet. Per fer-ho, han estat escollits Júlia Bertran, presentadora del programa del Canal 33 Tria33; Estel Solé, poeta i actriu; Aida Pallarés, periodista especialitzada en teatre de la revista Núvol; Marc Andreu, veí de Tàrrega amant del teatre, i Luigi Portales, apassionat del teatre i membre del col·lectiu madrileny Tuiteatreros. D’altra banda, membres del portal Recomanat. cat i els tuitaires escènics del col·lectiu madrileny Tuiteatreros moderaran cada dia els Vermuts Escènics, a les 13 h a la terrassa de la Cafeteria Ateneu.

Aquestes tertúlies seran un espai en el qual el públic podrà atansar-se a comentar el que ha vist, demanar consell sobre les propostes o escoltar l’opinió de crítics i experts.

Finalment, FiraTàrrega inclou per primera vegada sessions postfunció a l’espectacle Wasted dels lleidatans Íntims Produccions, que permetrà als espectadors que ho desitgin compartir la seua experiència amb actors i director.

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

El XXIX Premi de Poesia Maria-Mercè Marçal obre la seva convocatòria fins el 14 de febrer
Cultura

El XXIX Premi de Poesia Maria-Mercè Marçal obre la seva convocatòria fins el 14 de febrer

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Pilar Bosch, Estefania Rufach i Rosa Mesalles presenten la programació dels Premis Literaris 2026
Cultura

La setmana dels Premis Literaris homenatjarà Vallverdú, Pàmies i Lorca

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Juneda reuneix el fotoperiodisme català en una nova edició del Miravisions
Exposicions i museus

Juneda reuneix el fotoperiodisme català en una nova edició del Miravisions

Laura Quintana · 26 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.