Les Tardes de Ball tornen a la Llotja amb música en directe

REDACCIÓ / Arnau Coma
Publicat: 
13-01-2025
Temps aproximat lectura Temps aproximat de lectura:
  • Les Tardes de Ball tornen a la Llotja amb música en directe
    Peu de foto: 
    Imatge del cartell de Tardes de ball ©Paeria de Lleida

Les Tardes de Ball a la Llotja, organitzades per l’Ajuntament de Lleida, reprenen la seva activitat aquest 2025 després de la pausa nadalenca. La pròxima sessió tindrà lloc el diumenge 12 de gener amb música en directe per animar els assistents. El ball començarà a les 18 h i la taquilla s’obrirà a les 17 h, amb un preu d’entrada de 3 €. L’accés es mantindrà obert fins a completar l’aforament, i les sessions disposen de servei de bar, amb el pàrquing de la Llotja gratuït per als participants.

Reiniciades al novembre del 2023, les Tardes de Ball han tingut una gran acollida, especialment entre la gent gran, i ofereixen múltiples beneficis: milloren el sentit del ritme, l’oïda, la coordinació motora i l’equilibri, a més de ser un exercici físic adaptable a totes les capacitats. També representen un espai de trobada i socialització per a la ciutadania.

Les següents sessions tindran lloc els dies 12 i 26 de gener, 2 i 9 de febrer, 9 i 23 de març, 13 i 27 d’abril, 18 i 25 de maig, i 8 i 22 de juny. Les Tardes de Ball es consoliden com una activitat cultural i social clau per a la ciutat, oferint diversió i benestar a tothom qui hi participa.

Comparteix

També t'interessarà