Cultura

L’Espill Encantat celebra cinc anys amb una nova producció a Guissona

L’Espill Encantat celebra cinc anys amb una nova producció a Guissona

L’espectacle musical L’Espill Encantat celebrarà el seu cinquè aniversari els dies 19 i 20 de març al Teatre Municipal Ateneu de Guissona. Aquest projecte, impulsat pel Consell Comarcal de la Segarra i produït pel Conservatori de Cervera, s’ha consolidat com un referent cultural i educatiu a la comarca, amb més de 1.500 participants des de la seva estrena.

L’espectacle va néixer el 2019 com a encàrrec de Cervera, Capital de la Cultura Catalana i, des d’aleshores, ha rebut reconeixements com el Premi Josep Anselm Clavé del Cant Coral a Catalunya. A partir del curs 2023/2024, el projecte s’ha convertit en una iniciativa comunitària que involucra més de 400 alumnes de cinc escoles i tres instituts de la Segarra.

L’edició d’enguany comptarà amb la participació de destacades figures com l’actriu Ainet Jounou (Alcarràs) i el cantant Josep Ferrer, juntament amb músics del Conservatori de Cervera, ballarines de la Companyia de Dansa Montse Esteve, la Colla Castellera Margeners i els Geganters de Guissona. En total, més d’un centenar de persones formaran part de cada funció.

Amb cinc representacions programades, L’Espill Encantat espera acollir més de 1.500 espectadors entre públic escolar i familiar. Aquest projecte compta amb el suport d’institucions com la Generalitat de Catalunya, el Consell Comarcal de la Segarra i els ajuntaments de Cervera i Guissona, així com de patrocinadors com bonÀrea. A més, L’Espill Encantat està adherit al programa Apropa Cultura, garantint l’accés a col·lectius en situació de vulnerabilitat.

Amb cinc anys d’història, l’espectacle reafirma el seu compromís amb la cultura i l’educació com a eines de transformació social i comunitària.

TerritoriGuissona · Segarra
Més notícies de Guissona →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

La Passió de Cervera obre un càsting per incorporar nous actors i actrius
Cultura

La Passió de Cervera obre un càsting per incorporar nous actors i actrius

Laura Quintana · 9 oct. 2026
Guissona es converteix dijous en punt de trobada de l’empresa i la innovació amb #LleidaDigital
Cultura

Guissona es converteix dijous en punt de trobada de l’empresa i la innovació amb #LleidaDigital

Vanesa Ortega · 7 oct. 2026
El campanar de Granyena de Segarra recupera una campana que feia 85 anys que no sonava
Cultura

El campanar de Granyena de Segarra recupera una campana que feia 85 anys que no sonava

ACN · 17 set. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.