Successos i tribunals

L’home que va atracar amb un ganivet un supermercat de Lleida també hauria comès diversos robatoris en sales de joc

Detenen el presumpte autor de l'assassinat d'un taxista a Lleida l'abril de l'any passat

L’home que va atracar amb un ganivet de grans dimensions un supermercat de Lleida el 16 d’agost també hauria comès diversos robatoris en sales de joc. Els Mossos d’Esquadra el van detenir dijous passat, com a presumpte autor de cinc robatoris amb violència comesos a Lleida, un l’any passat i quatre durant aquest 2023. Quatre dels robatoris són en sales de joc i salons recreatius i el més recent en un supermercat. El modus operandi de l’investigat consistia en accedir a les sales de joc amb un document d’identitat que corresponia a una altra persona.

DESTAQUEM

Donat que es tractava d’una documentació d’un país on no hi consta fotografia, no hi havia cap element que alertés que l’arrestat no n’era el titular. Un cop dins la sala de joc exhibia un ganivet per intimidar els treballadors i sostreia quantitats de diners, entre 260 i 4.818 euros.

El darrer episodi, però, va ser el dimecres passat, quan l’investigat va entrar a un supermercat d’una coneguda cadena de Lleida. Un cop a la línia de caixa i després de deixar-hi alguns productes per fer veure que es tractava d’una compra va intimidar la caixera amb un ganivet. Va accedir a la caixa enregistradora i es va endur la recaptació.

L’endemà es va muntar un dispositiu de recerca del lladre. Els Mossos destquen la col·laboració d’una ciutadana que va alertar la policia respecte d’una possible localització de l’investigat. Finalment, a dos quarts de tres de la tarda agents de la Unitat Territorial d’Investigació de Lleida el van poder arrestar en un carrer del municipi.

En l’entrada i perquisició duta a terme al seu domicili els investigadors hi van trobar el ganivet de grans dimensions i la roba que hauria utilitzat en alguns dels robatoris. El detingut, de 28 anys, passarà a disposició judicial durant les properes hores davant del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Sorteig de les 144 meses electorals de Lleida per al 29-N

Eleccions

Detingut un menor d’edat per crear i administrar grups de BLOCUS a Lleida

Successos

Tres restaurants de Lleida, el Pirineu i l’Aran, guardonats a la Guia Augusta 2027

Agroalimentària

La manifestació de l’11-N a Lleida sortirà de la plaça Ricard Viñes

Societat

La Paeria licita l’ampliació de Víctor Torres, una obra de 5,6 milions

Urbanisme i habitatge

També t’interessarà

Es reobre el cas de l'assassinat d'Isaac Martínez 20 anys després
Tribunals

Es reobre el cas de l’assassinat d’Isaac Martínez 20 anys després

Laura Quintana · 5 nov. 2026
4 anys de presó per a un home acusat d'abusar sexualment de la seva filla a Lleida
Tribunals

4 anys de presó per a un home acusat d’abusar sexualment de la seva filla a Lleida

Laura Quintana · 5 nov. 2026
L'acusat d'agredir les seves tres nebodes a Lleida reconeix els fets al judici
Tribunals

L’acusat d’agredir les seves tres nebodes a Lleida reconeix els fets al judici

Laura Quintana · 4 nov. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.