Cultura

Linyola celebra el vintè aniversari del pessebre vivent

Linyola celebra el vintè aniversari del pessebre vivent

Linyola ja és a punt per celebrar els vint anys del pessebre vivent. Per aquesta raó, el municipi ha inaugurat un mural de 120 metres quadrats obra de l’artista Ana Pulido Castro, que s’ha integrat al recorregut del pessebre. L’obra representa el naixement de Jesús i s’inspira en el logotip del pessebre vivent. Així mateix, la sala de l’Escorxador acull una exposició que explica l’elaboració d’aquest mural.

El pessebre iniciarà les representacions el 26 de desembre i es repetirà els dies 29 de desembre i 1 i 6 de gener. En concret, es realitzaran dos sessions, la primera a dos quarts de set de la tarda, i la segona, a tres quarts de vuit. També es portarà a terme una sessió diürna el 30 de desembre, que començarà al migdia.

Prop de 70.000 persones han visitat aquest pessebre al llarg de les dos primeres dècades d’història, procés en el qual s’ha passat de tenir tres escenes i una quinzena de figurants a cinquanta escenes, més de 130 figurants i uns dos-cents voluntaris.

S’ha de destacar que l’any passat, aquesta representació que organitza l’Associació del Pessebre Vivent de Linyola, es va cancel·lar a causa de la situació política de Catalunya. Per celebrar els vint anys, l’organització reparteix fins a 12.000 entrades gratuïtes per a menors de deu anys als parcs de Nadal del territori.

TerritoriLinyola · Pla d'Urgell
Més notícies de Linyola →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

El XXIX Premi de Poesia Maria-Mercè Marçal obre la seva convocatòria fins el 14 de febrer
Cultura

El XXIX Premi de Poesia Maria-Mercè Marçal obre la seva convocatòria fins el 14 de febrer

Laura Quintana · 28 oct. 2026
‘Els mals noms’, guardonat com a millor llargmetratge de ficció al Som Cinema
Cultura

‘Els mals noms’, guardonat com a millor llargmetratge de ficció al Som Cinema

Maria del Val · 26 oct. 2026
Empresa

Autotardor obre portes a Mollerussa amb prop de 400 vehicles i 22 expositors

Vanesa Ortega · 23 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.