Lleida celebra la 10a edició de la Cursa de la Dona Nayox amb l'objectiu d'arribar a les 2.000 inscripcions

REDACCIÓ / Lourdes Farré
Publicat: 
26-02-2024
Temps aproximat lectura Temps aproximat de lectura:
  • Lleida celebra la 10a edició de la Cursa de la Dona Nayox amb l'objectiu d'arribar a les 2.000 inscripcions
    Peu de foto: 
    Ajuntament de Lleida

Aquesta setmana, Lleida acollirà la desena edició de la Cursa de la Dona Nayox, una iniciativa organitzada per Gogogo Runners amb el suport de l’Ajuntament de Lleida. L'objectiu d'aquesta edició és arribar a les 2.000 inscripcions, i la presentació de l'esdeveniment ha estat presidida per la tinenta d’alcalde Carme Valls i el regidor Jackson Quiñónez.

La cursa, que compta amb el patrocini del Grup Nayox i el suport de la "Beca Marta Santamaría", busca recaptar fons per la investigació sobre el càncer de mama, una causa que ha estat central en les seves edicions anteriors.

Gairebé 2000 persones participen a la Cursa de la Dona Nayox 2023
Peu de foto: 
Ajuntament de Lleida

La Cursa de la Dona Nayox, oberta a tothom, té com a objectiu potenciar l'esport femení i s'organitza en solidaritat amb la Beca Marta Santamaría i l’Institut d’Investigació Biomèdica de Lleida. El recorregut, amb una distància de 5,6 km, tindrà la seva sortida i arribada a la canalització del Riu Segre.

L'event també inclourà activitats paral·leles com una sessió de Zumba amb Sílvia Cabanillas, batucades de Samba Escola i Ilerband, així com serveis com guarda-roba, massatgistes i una creperia, entre altres. La Cursa Infantil es celebrarà el dissabte, dia 9 de març, amb diverses categories per als més petits.

Comparteix

També t'interessarà