Economia

Lloguen pisos a 70 euros al mes amb pàrquing a la Torre de Cabdella

Lloguen pisos a 70 euros al mes amb pàrquing a la Torre de Cabdella

L’Agència de l’Habitatge de Catalunya ha decidit impulsar el lloguer d’una promoció d’habitatges de protecció oficial ubicada a la Plana de Mont-ros, nucli agregat de la Torre de Capdella, amb una poc freqüent rebaixa de preus de fins al 70% i que ofereix la possibilitat d’entrar a viure en un habitatge d’entre 64 i 69 metres quadrats, 2 o 3 habitacions, pàrquing i despeses de comunitat incloses per 70 euros al mes.

La iniciativa, a més, ha reactivat de forma immediata l’interès per aquests immobles, segons va confirmar aquest dimarts l’alcalde de la localitat, Josep Maria Dalmau. La promoció està oberta al lloguer des de l’any 2012 -els preus establerts llavors per aquests mateixos habitatges eren de 215 euros mensuals amb la comunitat a part-, i des d’aleshores sols s’havien formalitzat tres lloguers més la cessió d’un quart habitatge a l’ajuntament per allotjar veïns en cas d’emergència social, segons va informar aquest dimarts l’edició digital de La Vanguardia.

A més, l’assignació dels immobles es fa a través d’adjudicació directa. La mateixa iniciativa també s’aplica a un altre habitatge de les mateixes característiques a la localitat de Bellpuig.

Per poder accedir a aquests lloguers, els arrendataris han de ser majors d’edat, acreditar uns ingressos mínims sense superar els màxims establerts i ser titulars de cap habitatge.

Territorila Torre de Cabdella · Pallars Jussà
Més notícies de la Torre de Cabdella →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

Una quarantena de restaurants del Pallars Jussà difonen l’oferta comercial de la comarca a través de totalpallars.cat
Economia

Una quarantena de restaurants del Pallars Jussà difonen l’oferta comercial de la comarca a través de totalpallars.cat

Paula Martínez · 29 jul. 2026
Estany Gento i la Ruta del Carrilet: natura, història i aventura al cor de la Vall Fosca
Reportatge

Estany Gento i la Ruta del Carrilet: natura, història i aventura al cor de la Vall Fosca

Redacció i Lourdes Farré · 10 des. 2024
⏯️ El Govern compra 59 habitatges de la Sareb a la Pobla de Segur destinats a lloguer social
Economia

⏯️ El Govern compra 59 habitatges de la Sareb a la Pobla de Segur destinats a lloguer social

Redacció | ACN · 16 febr. 2024

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.