Economia

Més de 130 persones reben assessorament, en un any, per crear una empresa

Més de 130 persones reben assessorament, en un any, per crear una empresa

El servei d’assessorament de la Regidoria de Promoció de la Ciutat de Lleida ha atès un total de 132 persones entre juny de 2023 i juliol de 2024. Aquest servei està dissenyat per ajudar aquelles persones que desitgen crear la seva pròpia empresa, proporcionant orientació sobre diversos aspectes com ajuts i subvencions, la realització de plans d’empresa, tràmits de constitució, formes jurídiques, i altres qüestions legals, comptables i fiscals.

La majoria de les consultes (78%) han estat relacionades amb iniciatives en el sector serveis. Altres sectors amb demandes inclouen la indústria (11%), el sector agroramader (7%) i la construcció (4%).

Pel que fa al perfil de les persones usuàries, 81 han rebut assessorament durant 2024, amb una distribució gairebé equilibrada entre dones (37) i homes (44). La majoria (73%) ja estaven treballant en el moment de la consulta, i un 41% tenen estudis universitaris, mentre que altres tenen formació en cicles formatius, batxillerat, educació secundària o primària.

Aquest servei es pot sol·licitar a l’Avinguda Tortosa, 2 (Edifici Mercolleida), per telèfon al 973700616 o per correu electrònic a [email protected], per a aquells que vulguin iniciar el procés de creació d’una empresa o necessitin suport addicional.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Responsables d'Unió de Pagesos durant la roda de premsa de balanç de l'any agrari a Lleida
Economia

Unió de Pagesos alerta que a Lleida s’han perdut 6.324 pagesos des del 2000

Laura Quintana · 28 oct. 2026
La pensió mitjana a Lleida és de 1.250 euros, la més baixa de Catalunya
Economia

La pensió mitjana a Lleida és de 1.250 euros, la més baixa de Catalunya

Laura Quintana · 27 oct. 2026
La Generalitat reconeix oficialment la Fira Agroalimentària d’Aitona
Economia

La Generalitat reconeix oficialment la Fira Agroalimentària d’Aitona

Vanesa Ortega · 16 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.