Societat

Més seguretat per als vianants a Barruera

Més seguretat per als vianants a Barruera

L’ajuntament de la Vall de Boí ha començat aquesta setmana la instal·lació de senyals d’advertència en els passos de vianants a Barruera. L’objectiu és conscienciar els conductors perquè extremin encara més les precaucions dins del nucli urbà i prevenir així possibles accidents.

De moment, aquesta actuació es du a terme als pobles per on passen les principals carreteres que transcorren per aquest municipi de l’Alta Ribagorça (L-500 i L-501). Per això, aquests treballs també s’executaran a Boí i a Taüll.

Des del consistori van explicar que aquest últim any han incrementat la inversió en senyals de circulació i aparcament per millorar els desplaçaments i l’activitat de les persones, sobretot en èpoques d’alta afluència al municipi.

Territorila Vall de Boí · Alta Ribagorça
Més notícies de la Vall de Boí →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

La Vall de Boí aplicarà solucions naturals per reduir el risc de pluges torrencials
Societat

La Vall de Boí aplicarà solucions naturals per reduir el risc de pluges torrencials

Laura Quintana · 25 set. 2026
El Parc Nacional d'Aigüestortes compta amb un bus elèctric, un nou servei de transport públic a la zona de Cavallers
Societat

El Parc Nacional d’Aigüestortes compta amb un bus elèctric, un nou servei de transport públic a la zona de Cavallers

ACN · 4 ag. 2026
La tirolina doble més llarga de Catalunya s'afegeix al catàleg d'activitats turístiques de l'estació de Boí Taüll
Societat

La tirolina doble més llarga de Catalunya s’afegeix al catàleg d’activitats turístiques de l’estació de Boí Taüll

Redacció · 18 jul. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.