L’artista català Miki Núñez acaba d’iniciar la seva nova gira “Tour Iceberg” amb la qual recorrerà nombroses ciutats espanyoles després d’un llarg parèntesi i que desembarcarà en el Gran Teatre La Passió de Cervera, el 12 de juny a les 20:00h. Les entrades de l’esdeveniment ja es troben a la venda en la pàgina d’emotionalevents.es.
El jove cantant presentarà en aquest concert el seu último álbum d’estudi “Iceberg”, el qual va estar diverses setmanes en els llocs més alts de la llista de vendes a Espanya i del qual s’extreuen nous temes com el ja reeixit “Viento y vida”, en el qual col·labora la mítica banda Despistaos, o “No m’ho esperava”, una altra de les cançons inèdites que mostra un nou registre de l’artista més íntim i personal.
Serà un espectacle de música en directe de gran qualitat, en el qual el públic gaudirà de composicions pròpies, plenes d’energia i bon rotllo que fusionen els tocs mestissos amb el millor pop rock i en el qual no faltaran, per descomptat, els grans hits del seu primer disc: “La Venda”, “Escriurem” o “Celébrate”.
L’esdeveniment respectarà totes les mesures higiènic sanitàries d’acord amb les recomanacions i normativa vigent