Economia

Mollerussa encara el Saló de l’Automòbil amb optimisme tot i les afectacions en el recinte

Mollerussa encara el Saló de l'Automòbil amb optimisme tot i les afectacions en el recinte

El 44è Saló de l’Automòbil de Mollerussa s’ha inaugurat amb la presència de Marta Angerri, directora general de Comerç, que ha destacat l’expectativa dels expositors davant la situació dels vehicles elèctrics. Angerri ha explicat que el Govern ha “accelerat aquest procés” davant dels dubtes dels compradors per la capacitat d’autonomia d’aquests vehicles. 

“Necessitem fer el procés d’electrificació de vehicles, perquè els pactes europeus ens apreten”, ha afirmat la directora general, que també ha ressaltat la possibilitat d’aquestes fires de posar a l’abast del consumidor vehicles que tenen el “poder transformador”. 

El Saló de l’Automòbil forma part del cicle de salons automobilístics de la capital del Pla, juntament amb Autotrac i Autotardor, els quals l’any passat van sumar 10 milions d’euros de volum de negoci. Concretament, el Saló de l’Automòbil, va aconseguir 176 vendes de vehicles, el que significa el 60% del volum de vendes respecte als tres salons. 

Marc Solsona, alcalde i president de Fira Mollerussa, ha expressat que les condicions en el muntatge del parc municipal de les piscines, que és obert i no és asfaltat, han estat difícils, però que s’ha intentat que la “confortabilitat de l’expositor i del visitant” es pugui veure el mínim condicionada per la meteorologia. “Malgrat tot, estic segur que el saló aguantarà qualsevol contingència”, ha afegit l’alcalde. 

En aquesta edició, des de l’Associació Provincial d’Empreses d’Automoció confien a tenir un increment del 10% i es mostren optimistes tot i les contrarietats de principis d’any, tal com ha destacat el president de l’entitat, Mario Pinilla.

TerritoriMollerussa · Pla d'Urgell
Més notícies de Mollerussa →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Empresa

Autotardor obre portes a Mollerussa amb prop de 400 vehicles i 22 expositors

Vanesa Ortega · 23 oct. 2026
Un estudi xifra en 17,5 milions l’impacte econòmic de la Fira de Sant Josep
Economia

Un estudi xifra en 17,5 milions l’impacte econòmic de la Fira de Sant Josep

Laura Quintana · 5 oct. 2026
Mollerussa preveu incorporar al patrimoni municipal una finca de gairebé 25.000 metres quadrats
Economia

Mollerussa preveu incorporar al patrimoni municipal una finca de gairebé 25.000 metres quadrats

Laura Quintana · 22 set. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.