Mor un home després de bolcar el seu vehicle al carrer Diagonal de Balaguer
Un home ha mort aquest dimecres a la nit en un accident de trànsit al carrer Diagonal de Balaguer. La víctima era veïna de la capital de la Noguera i conduïa el vehicle que va patir el sinistre.
Els fets van tenir lloc quan el turisme va xocar contra diversos vehicles estacionats al carrer Diagonal i posteriorment va bolcar. Els serveis d’emergència van rebre l’avís a les 23.39 hores.
Fins al lloc de l’accident s’hi van desplaçar efectius dels Bombers de la Generalitat, la Guàrdia Urbana de Balaguer i el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que van intervenir en l’atenció de la víctima, sense poder evitar la seva mort.
La policia ha obert diligències per determinar les circumstàncies exactes del sinistre. Entre els aspectes que s’investiguen hi ha la velocitat a la qual circulava el vehicle i si el conductor portava o no el cinturó de seguretat, circumstàncies que hauran de ser confirmades durant la investigació.







