Successos i tribunals

Nous robatoris a Grenyana alerten els veïns, que demanen seguretat

Nous robatoris a Grenyana alerten els veïns, que demanen seguretat

Veïns de la partida de Grenyana de Lleida van denunciar ahir que dissabte passat es van produir dos robatoris en aquesta part de l’Horta: un assalt a una casa i un altre a un magatzem. El primer incident va tenir lloc dissabte cap al tard, quan un veí de la partida va avisar que una casa veïna tenia forçada la porta. “Em va trucar el veí i vam anar a veure què havia passat. Érem fora aquest cap de setmana”, explica Josep Maria, propietari de la casa assaltada. “Van forçar la porta de la torre, van entrar a la casa pel balcó, es van emportar tot que van trobar de valor i, per poder transportar-ho tot, es van endur la meua furgoneta”, explica Josep Maria. De moment ja ha denunciat els fets i adverteix que últimament hi ha hagut diversos robatoris a la zona. “La setmana passada també van entrar en una casa propera”, afegeix el veí de Grenyana.

Aproximadament a la mateixa hora que entraven en aquesta casa, assaltaven un magatzem a la mateixa partida de Grenyana. Segons la presidenta de l’associació de veïns de la partida de Grenyana, Dolors Comés, “a finals de la tarda van entrar a un magatzem ubicat a la partida”. Es tracta d’un magatzem amb diverses eines per conrear i sembrar que ha estat totalment destrossat, segons van informar fonts veïnals.

Els robatoris a les diferents partides de l’Horta s’han convertit en un succés habitual, especialment durant els mesos d’estiu. Per això, cada vegada són més els veïns de l’Horta de Lleida que han decidit que més val prevenir que patir davant de la proliferació de robatoris a les diferents partides. A més, demanen augmentar les patrulles i la presència policial a les diferents partides.

La Crida demana investigar si hi ha cases il·legals per a temporers

El grup municipal Crida-CUP demanarà avui a la comissió de l’Horta que l’ajuntament dugui a terme aquest estiu una campanya de vigilància sobre possibles habitatges il·legals destinats a treballadors temporers que hi ha en algunes explotacions agràries de la zona, segons va assegurar la formació. Afirmen que aquest tipus de seguiment ja es fa a altres barris de la ciutat. Fonts del sector agrari, per la seua part, ho veuen com una criminalització i lamenten que se’ls acusi.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

Vista d'edificis de Lleida, amb part del turó de la Seu Vella al fons
Tribunals

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Detingut a Lleida per tres robatoris amb força en bars de la ciutat
Successos

Detingut a Lleida per tres robatoris amb força en bars de la ciutat

Vanesa Ortega · 27 oct. 2026
Desallotgen una desena de persones per l'esfondrament d'una casa deshabitada al centre històric de Balaguer A Torres de
Successos

Desallotgen una desena de persones per l’esfondrament d’una casa deshabitada al centre històric de Balaguer

Vanesa Ortega | ACN · 24 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.