Esports

Nova campanya d’abonaments del Força Lleida

Nova campanya d'abonaments del Força Lleida

Després d’una temporada especialment complicada per les restriccions que va generar la pandèmia de Covid-19, l’ICG Força Lleida encara el nou curs amb l’esperança d’un retorn a la normalitat cada cop més pròxim i amb la il·lusió de tornar a sentir el caliu de les grades de l’Espai Fruita-Barris Nord. Amb aquest objectiu, el club ha plantejat una campanya d’abonaments que busca, en primer lloc, agrair la confiança d’aquells abonats que la temporada passada van seguir fidels a l’entitat malgrat les dificultats. I també -no menys important- recuperar aquells aficionats i aficionades als que la crisi sanitària ha allunyat del pavelló.

Per aconseguir-ho, el Força Lleida obsequiarà els seus abonats amb un polo de disseny exclusiu i d’edició limitada confeccionat especialment per commemorar la primera dècada de vida del Força Lleida, que celebra la seva desena temporada aquest curs 2021/22. Els abonats hauran de triar el tallatge (o tallatges, en cas de les modalitats familiars) a l’hora de renovar l’abonament, tot i que podran triar entre aquesta peça o bé un descompte del 50% en la renovació del carnet de la temporada passada. 

Els preus dels abonaments principals es mantenen intactes respecte dels de la temporada passada, i per tant és manté la rebaixa del 20% respecte els preus de la campanya 2019/20, l’última abans de la irrupció de la Covid-19. Tanmateix, s’apliquen noves rebaixes en els preus per als abonats més joves. Amb la clara vocació de portar sang nova al pavelló, es crea una nova modalitat per als abonaments juvenils i infantils, ubicats a lateral i corbes, amb un preu de 35 euros per joves de 16 a 24 anys i gratuït per als nens i nenes de fins als 15 anys. 


Gerard Encuentra, nou entrenador del Força Lleida


A més, mantenir els preus suposa, a la pràctica, una rebaixa en el preu dels partits, ja que en tornar enguany la LEB Or al format de competició de grup únic, l’espectador podrà gaudir aquesta temporada de 17 partits de lliga regular i no 13 com en el curs passat. En l’abonament, a més, també s’inclou l’entrada al Trofeu Ciutat de Lleida, que tindrà lloc al setembre.

Pel que fa a la presentació gràfica de la campanya, aquesta ha anat novament a càrrec de l’empresa lleidatana Cr3ativa, que dirigeix Montse Pociello, treballant conjuntament amb el departament de Comunicació i Màrqueting del club. La imatge busca destacar el pavelló de joc -que enguany també celebrarà els 20 anys de la seva construcció- pel seu paper d’espai de referència i casa comuna del bàsquet lleidatà, especialment després de la pandèmia i en un moment en què el Força Lleida suma esforços i il·lusions amb un altre dels històrics de la ciutat, el CB Lleida, amb un projecte integral pels planters dels dos clubs que ja ha començat a caminar. Durant les properes setmanes i fins a l’inici de la lliga, la campanya continuarà amb diferents comunicacions i iniciatives centrades a reivindicar i posar en valor el concepte del pavelló Espai Fruita-Barris Nord com a veritable centre neuràlgic del bàsquet lleidatà.

Tant les renovacions com els nous abonaments es poden fer efectives presencialment a les oficines del club al pavelló Espai Fruita-Barris Nord o a través de la web www.flleida.cat.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català
Altres esports

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català

Vanesa Ortega · 27 oct. 2026
El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas
Altres esports

El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas

Laura Quintana · 27 oct. 2026
L’iLERNA Lleida cau davant un Real Madrid de rècord al Barris Nord (86-122)
Bàsquet

L’iLERNA Lleida cau davant un Real Madrid de rècord al Barris Nord (86-122)

Vanesa Ortega · 26 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.