Economia

Nova línia d’ajuts per l’oci nocturn i els parcs infantils afectats per la covid-19

Nova línia d'ajuts per l'oci nocturn i els parcs infantils afectats per la covid-19

La Generalitat de Catalunya, a través del Departament d’Empresa i Coneixement, ha anunciat que el pròxim dilluns 29 de març, a les nou del matí, obrirà el tràmit per sol·licitar els ajuts directes de la nova línia destinada a l’oci nocturn i als parcs infantils privats tancats per les restriccions derivades de la covid-19. Les subvencions es podran sol·licitar fins a l’1 d’abril a les 14.00 h a través del Canal Empresa i aniran dels 5.000 als 15.000 euros en funció del nombre de treballadors de cada negoci. La nova línia d’ajudes disposarà d’un total de 5,47 MEUR, que s’afegiran a la línia dotada de 15 MEUR pel mateix sector, oberta el novembre passat i que van beneficiar a 800 establiments.

Segons publica aquest divendres el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC), s’hi podran acollir autònoms, microempreses i pimes dedicades a l’oci, com ara bars musicals, discoteques, sales de ball, sales de festa amb espectacles i concerts d’infància i joventut i karaokes, així com parcs infantils afectats per les mesures de tancament decretades pel Procicat. Les subvencions seran de 5.000 euros per als locals d’oci nocturn amb menys de deu treballadors i de 15.000 euros per aquells que tinguin deu o més empleats. Per altra banda, els parcs infantils rebran una ajuda de 6.000 euros.

La presentació de sol·licituds s’haurà de fer de forma telemàtica a través del Canal Empresa. Aquells que ja hagin estat beneficiaris de la primera línia d’ajuts rebran un segon pagament de forma automàtica i sense necessitat de presentar una nova sol·licitud.

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Perdonen un deute de més de 31.000 euros a una veïna de Tàrrega amb la Llei de Segona Oportunitat
Economia

Perdonen un deute de més de 190.000 euros al propietari d’un centre sanitari del Segrià amb la Llei de Segona Oportunitat

Redacció · 13 gen. 2024
El sector de l'oci nocturn ha venut el 60% de les entrades per Cap d'Any una setmana abans de la celebració
Economia

El sector de l’oci nocturn ha venut el 60% de les entrades per Cap d’Any una setmana abans de la celebració

Redacció | ACN · 25 des. 2023
Lleida suma 3 morts més per covid
Economia

Lleida és la demarcació que menys ha patit l’impacte econòmic per la crisi de la covid-19

ACN · 14 jul. 2022

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.