Economia

Nova oferta per intentar desbloquejar el traspàs del resort de Boí Taüll

Nova oferta per intentar desbloquejar el traspàs del resort de Boí Taüll

El grup empresarial de Reus que va licitar pel resort de Boí Taüll a la subhasta del passat 10 d’octubre presentarà avui una nova oferta al jutjat mercantil número 5 de Barcelona per intentar desbloquejar l’adjudicació. Així ho van confirmar ahir fonts pròximes al procés judicial.

Ara està paralitzat per una al·legació del BBVA, principal creditor de la filial de Nozar que fins ara gestionava tres dels sis hotels del Pla de l’Ermita. Excepte de pròrroga d’última hora, el jutge s’haurà de basar en aquesta nova oferta per decidir si completa el traspàs dels actius o bé declara la subhasta deserta.

El banc busca recuperar part dels set milions en crèdits atorgats a l’empresa en liquidació i va impugnar l’oferta inicial de l’únic postor, que no va assumir aquest deute. Va oferir 230.000 euros per la unitat productiva de la filial de Nozar i es va comprometre a liquidar el deute de més de dos milions amb la seguretat social i a subrogar els contractes dels 46 empleats d’hotels i restaurants. Davant de l’al·legació del BBVA, el jutge va instar a presentar una altra oferta o a negociar un acord amb el banc creditor.

El grup de Reus, constituït entorn de l’operador turístic Viajes Para Ti, va corroborar que avui formalitzarà una nova oferta però va declinar pronunciar-se sobre millores econòmiques. Altres fonts van apuntar a un increment per sobre d’un milió d’euros. En cas que el jutge acabi declarant deserta la subhasta, els actius es vendrien per lots i el liquidador iniciaria un ERO per extingir els contractes de tota la plantilla. En tal cas, una agència de viatges valenciana ha anunciat la intenció de quedar-se el resort i explotar-lo.

Territorila Vall de Boí · Alta Ribagorça
Més notícies de la Vall de Boí →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

⏯️ La calor inusual i la falta de precipitació no evita que les pistes d'esquí del Pirineu estiguin en bones condicions
Economia

⏯️ La calor inusual i la falta de precipitació no evita que les pistes d’esquí del Pirineu estiguin en bones condicions

REDACCIÓ - ACN · 31 gen. 2024
La Fecoll arranca una nova edició del CaraFlocs a Espot
Economia

La Fecoll arranca una nova edició del CaraFlocs a Espot

Redacció · 30 gen. 2024
Productors locals i ramaders mostren interès per disposar d'un obrador compartit a la comarca
Economia

Productors locals i ramaders mostren interès per disposar d’un obrador compartit a la comarca

Redacció · 18 gen. 2024

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.