L’Associació Lleidatana va aclarir ahir qualsevol dubte que pogués haver sorgit després de la derrota a Granollers i va fer un gran partit davant del segon classificat del campionat, el Castelldefels, malgrat perdre per un ajustat 29-30.
Les jugadores lleidatanes van patir un arbitratge molt sever, amb 13 penals en contra, per sols dos a favor, i moltes exclusions, que les va deixar sense Jennyfer Nana des del minut 17.
El partit va estar sempre marcat per una gran igualtat. Encara que les visitants van començar amb un parcial de 3-6 a favor, el temps mort del tècnic Miroslav Vujasinov va sorgir efecte i en el minut 15 ja havien donat la volta al marcador (9-8). Malgrat les cinc exclusions a la primera meitat, per només una del Castelldefels, i l’expulsió de Nana en el minut 17, les blaves van aconseguir arribar amb un mínim avantatge al descans (15-14).
A la segona part, es va mantenir la tònica, tant arbitral com en el joc dels dos equips. Això sí, l’Associació va ser la que va estar manant durant la major part del temps, arribant a tenir una renda de tres gols (25-22), gràcies sobretot a la seua bona defensa.
Tanmateix, el Castelldefels, un dels millors equips del campionat, va aprofitar algunes imprecisions en atac de les lleidatanes, per remuntar (28-29, 55).Les barcelonines van aconseguir ampliar la diferència a dos gols (28-30), però l’Associació va retallar distàncies i va posar emoció al partit.
A falta de 25 segons, les blaves van recuperar la pilota i van gaudir de l’última possessió, però la bona defensa visitant va evitar l’empat. Amb el temps complert, les blaves van fallar una falta molt escorada.