Al Mollerussa se li van escapar dos punts davant del Rapitenca en els últims minuts del partit (1-1).
Durant el primer temps no hi va haver grans ocasions per part de cap dels dos equips, ja que el Mollerussa va jugar molt al centre del camp i el Rapitenca se sentia còmode amb l’empat inicial en el marcador. El més destacat dels primers 45 minuts del partit va ser el gol del Mollerussa. En el minut 36, Loren va assistir Tala des de la banda dreta perquè el jugador local, lliure de marca, inaugurés el marcador. Amb el resultat d’1-0 es va arribar al final del primer temps.
A la represa, el Mollerussa va ser clarament superior al conjunt visitant, encara que va ser el Rapitenca qui va inquietar primer la porteria defensada per Espinet. En el minut 63, Ferreres va tenir un mà a mà davant de la porteria local, però la rematada va sortir desviada. Les ocasions més clares del Mollerussa van arribar poc abans del gol de l’empat visitant. Ermen i Loren es van plantar sols davant de la porteria del Rapitenca, però el porter Josué no va necessitar anar a totes ja que cap dels dos jugadors locals no va saber resoldre bé i les dos rematades es van perdre per la línia de fons. En el minut 88 va arribar l’empat visitant. Adri va aprofitar un ràpid contraatac per fer pujar el definitiu 1-1 en el marcador del Municipal de Mollerussa.
El conjunt del Pla d’Urgell, en cas d’haver-se imposat al Rapitenca, hauria superat en la taula classificatòria del Grup II de Primera Catalana el Tàrrega, que va caure al seu feu davant del Vilanova i la Geltrú per 2-1. Al no haver pogut passar de l’empat, el Mollerussa es mantindrà una jornada més com a penúltim classificat amb 25 punts en el seu historial, els mateixos que el Joventut 25 de setembre. En la pròxima jornada, el Mollerussa rebrà a casa el Santboià.
Esports: Consulta tots els resultats esportius del cap de setmana