Economia

Presenten un combustible un 50% més barat a Tàrrega

Presenten un combustible un 50% més barat a Tàrrega

L’alcaldessa de Tàrrega, Rosa Maria Perelló, va presidir ahir la presentació de la 16a edició de la Fira del Medi Ambient de la capital de l’Urgell, que entre el 3 i el 4 d’octubre reunirà vuitanta expositors que presentaran les últimes novetats sectorials sobre ecologia, qualitat de vida i energies renovables. A més del vessant comercial, la fira oferirà també un extens programa d’activitats lúdiques de sensibilització ecològica gratuïtes, a més d’una interessant oferta pedagògica de tallers, xarrades i exposicions.

En aquest sentit, el certamen serà el marc de presentació dels nous motors bifuel amb tècnica GLP (Gas Liquat de Petroli), que s’adapten a tot tipus de vehicles de gasolina. El gas liquat de petroli és un 90% menys contaminant i un 50% més barat. També es podran contemplar sistemes de calefacció amb biomassa o innovacions de bioconstrucció i demostracions de cuina utilitzant forns solars.

D’altra banda, la conscienciació mediambiental serà un altre dels eixos de la fira. En aquest sentit, l’Associació Agrat recollirà mòbils vells en benefici de la campanya Mobilitza’t per la selva del Jane Goodall Institute, dedicat a la investigació, rescat i conservació dels ximpanzés. Així mateix, també es promouran accions pedagògiques contra el malbaratament alimentari a través de la campanya Som gent de profit

TerritoriTàrrega · Urgell
Més notícies de Tàrrega →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Un projecte d’1,6 milions d’euros desplegarà fibra òptica a l’Urgell, la Noguera i la Segarra
Economia

Un projecte d’1,6 milions d’euros desplegarà fibra òptica a l’Urgell, la Noguera i la Segarra

Laura Quintana · 19 oct. 2026
Tàrrega llança 50.000 euros en bons per dinamitzar el comerç local
Economia

Tàrrega llança 50.000 euros en bons per dinamitzar el comerç local

Laura Quintana · 19 oct. 2026
Productors i cuiners de Ponent protagonitzen la darrera jornada de la Fira del Torró d’Agramunt
Economia

Productors i cuiners de Ponent protagonitzen la darrera jornada de la Fira del Torró d’Agramunt

Vanesa Ortega | ACN · 12 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.