L’ICG Força Lleida es trasllada demà divendres al Coliseum per fer front a l’Hereda San Pablo Burgos, partit decisiu per ambdues parts on es juguen el factor pista als Play-Offs. Amb el mateix nombre de victòries, l’ICG Força Lleida buscarà donar un cop sobre la taula a casa dels de Castella i Lleó.
Gerard Encuentra, entrenador de l’ICG Força Lleida, assegura que “Burgos està confeccionat per tornar a l’ACB. Es troba en un gran estat de forma amb jugadors amb molta experiència a la màxima categoria”. “Tenen bloqueig directe amb Rupnik, són bons tiradors i dominen al pal baix”, destaca Encuentra de l’equip de Burgos.
L’ICG Força Lleida té clar el que ha de fer: confiança, defensa sòlida i reaccionar davant els parcials no favorables. Sobre l’equip, l’entrenador confessa que veu l’equip “content, animat i cada dia millor. Ja ens coneixem i veig l’equip clarament cap amunt”.