Esports

Rècord amb 700 inscrits a la Marxa de la Boira, amb Marc Marzenit de padrí

Rècord amb 700 inscrits a la Marxa de la Boira, amb Marc Marzenit de padrí

La tercera Marxa de la Boira, que tindrà Mollerussa com a seu diumenge vinent, ja ha aconseguit l’objectiu dels 700 participants i ha hagut de tancar inscripcions una setmana abans de celebrar-se.

Tot un èxit de participació en aquesta activitat de promoció turística del territori que tindrà com a padrí el músic i productor de Mollerussa Marc Marzenit, que serà l’encarregat de donar el tret de sortida a les nou del matí al pavelló firal. L’organització també ha volgut retre homenatge a la celebració del Mollerussa Capital de la Sardana, que es va dur a terme durant el 2016 a la ciutat. Per aquesta raó, l’Agrupació Sardanista Mollerussa ballarà una sardana. Respecte a la marxa, hi haurà dos rutes, una de 10 quilòmetres i una altra de 22, que passaran per la zona del Canal d’Urgell i el Salt del Duran, als termes municipals de Golmés i Vilanova de Bellpuig, segons va explicar ahir una de les promotores de l’esdeveniment, Irene Barón.

Aquesta activitat l’organitza el Club de la Boira i Marxa.cat en col·laboració amb els consistoris de Mollerussa i Vilanova i la Diputació. Una altra de les novetats serà un col·loqui que, sota el títol d’Amor i odi a la boira, comptarà amb la participació del fotògraf Llorenç Melgosa, l’antropòloga Patrícia Rocha, l’escriptor Rafel Molina, el meteoròleg Roger Solé i la historiadora Maria Garganté.

Per la seua banda, Jaume Jovells, de Saó de Ponent, serà l’encarregat de moderar el debat.

 

TerritoriMollerussa · Pla d'Urgell
Més notícies de Mollerussa →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

El Mollerussa cau per la mínima al camp de la Pobla de Mafumet (2-1)
Futbol

El Mollerussa cau per la mínima al camp de la Pobla de Mafumet (2-1)

Vanesa Ortega · 25 oct. 2026
El CP Vila-sana es queda a les portes de la Supercopa d’Espanya davant el Telecable (1-2)
Hoquei

El CP Vila-sana es queda a les portes de la Supercopa d’Espanya davant el Telecable (1-2)

Vanesa Ortega · 25 oct. 2026
Altres esports

Laia Bosch i Jordi Llobet destaquen al Mundial d’escacs

Laura Quintana · 22 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.