Cultura

Ricardo Darín i Luppi, de rodatge a l’Alt Urgell

Ricardo Darín i Luppi, de rodatge a l’Alt Urgell

El municipi de Montferrer i Castellbò acull aquesta setmana el rodatge de la cinta Nieve negra, protagonitzada pels argentins Ricardo Darín, Federico Luppi i Leonardo Sbaraglia, entre d’altres, així com l’actriu catalana Laia Costa. Per aquest motiu la coproducció hispanoargentina dirigida per Martín Hodara ha comptat aquests dies amb la participació de «quatre o cinc figurants de l’Alt Urgell», a més dels protagonistes, segons va dir a SEGRE l’alcalde de Montferrer i Castellbò, Albert Marquet, que va explicar que durant la setmana amb prou feines s’ha vist els actors voltant pel municipi, que han pernoctat a la Seu d’Urgell, encara que pel que sembla Darín ja hauria abandonat l’Alt Urgell per traslladar-se a l’Argentina. La major part del rodatge, la direcció d’art del qual va a càrrec de Josep Rosell, de Tremp, ha tingut lloc a la serradora, malgrat que també s’han gravat escenes prop de l’ajuntament i avui s’ha previst que es traslladin a l’aeroport de la Seu. La previsió és que la setmana que ve es traslladin a l’Argentina. Prèviament, durant la segona quinzena de març, van estar també a Andorra.

Ambientada a la Patagònia, en aquesta pel·lícula Darín interpreta un home que viu aïllat en un poble després de ser acusat de matar el seu germà. Allà rebrà la visita del seu altre germà (Sbaraglia).

TerritoriMontferrer i Castellbò · Alt Urgell
Més notícies de Montferrer i Castellbò →

Més llegides

Sorteig de les 144 meses electorals de Lleida per al 29-N

Eleccions

Es reobre el cas de l’assassinat d’Isaac Martínez 20 anys després

Tribunals

Tres restaurants de Lleida, el Pirineu i l’Aran, guardonats a la Guia Augusta 2027

Agroalimentària

La manifestació de l’11-N a Lleida sortirà de la plaça Ricard Viñes

Societat

‘El túnel de Montclar’ recupera la història dels presos que van construir els Canals d’Urgell

Cinema

També t’interessarà

El cineasta Joan Gil impulsa a Estamariu una escola de cinema intergeneracional amb voluntat de continuïtat durant tot l’any
Cultura

El cineasta Joan Gil impulsa a Estamariu una escola de cinema intergeneracional amb voluntat de continuïtat durant tot l’any

Maria del Val · 5 ag. 2026
El Govern unifica tot el recinte catedralici de Santa Maria d’Urgell en un únic bé cultural d’interès nacional
Cultura

El Govern unifica tot el recinte catedralici de Santa Maria d’Urgell en un únic bé cultural d’interès nacional

ACN · 29 jul. 2026
El Talarn Music Experience tanca la seva edició més multitudinària amb 3.700 espectadors
Cultura

El Talarn Music Experience tanca la seva edició més multitudinària amb 3.700 espectadors

Redacció · 19 jul. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.