Cultura

The Targarians presenten el segon àlbum, ‘Crida amb mi’

The Targarians presenten el segon àlbum, ‘Crida amb mi’

La banda musical de Tàrrega, The Targarians, formada l’any 2013 per un grup de joves amics, torna als escenaris per presentar el segon àlbum, titulat Crida amb mi, que es va publicar a les xarxes socials d’Amazon Prime, YouTube, Spotify i iTunes Music el dia 1 de març i que també es troba disponible en format físic a la pàgina web i a la botiga musical de Lleida Casa Guarro per un preu de set euros.

El grup presentarà avui dissabte les cançons del disc per primera vegada en directe en el marc del Vermut Popular de la festa major de Tàrrega, al curs del riu Ondara a les 13.00 hores.

Un disc que s’ha gravat a El Valle Estudios amb Marc Martín a la producció musical, masteritzat a CatMastering per Juanjo Muñoz, guitarrista del grup Gossos, i que ha comptat amb col·laboracions de luxe com la de Marc Riera i Ramon Figueras, del grup Doctor Prats, i Jordi Palou de La Terrasseta de Preixens. Els temes de Crida amb mi són “principalment reivindicatius, coincidint amb el moment històric que vivim”, va explicar el bateria del grup Bernat Farran, que va remarcar així mateix que definiria l’estil del grup en dos paraules, consciència i descontrol: la primera per referir-se al procés de creació del disc i la segona al·ludint a l’energia que es desprèn als seus concerts. Les pròximes actuacions de la banda seran el dia 13 de juliol, quan actuaran al Festival PaupaTerres de Tàrrega, i al Carnaval de Secà de Cervera.

TerritoriTàrrega · Urgell
Més notícies de Tàrrega →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

El teatre apropa la inclusió a l'alumnat de l'Urgell
Cultura

El teatre apropa la inclusió a l’alumnat de l’Urgell

Laura Quintana · 26 oct. 2026
Lo Memefest de Tàrrega clou la 8a edició amb 2.000 assistents
Cultura

Lo Memefest de Tàrrega clou la 8a edició amb 2.000 assistents

Laura Quintana · 26 oct. 2026
L’Urgell impulsa set vídeos per divulgar el seu patrimoni ibèric
Cultura

L’Urgell impulsa set vídeos per divulgar el seu patrimoni ibèric

Laura Quintana · 19 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.