Tàrrega es convertirà aquest dissabte 23 de maig en el punt de trobada de la dansa amateur i preprofessional de Catalunya amb la celebració de la 2a Mostra d’Escoles de Dansa. La plaça Major serà l’escenari de l’esdeveniment, organitzat conjuntament per l’Estudi de Dansa Tàrrega (EDT) i la Regidoria d’Educació, amb accés lliure i obert a tots els públics a partir de les 21.00 hores.
Enguany, la mostra amplia la participació i comptarà amb vuit centres de diferents punts de Catalunya: l’Espai Dansa (Lleida), l’Escola de Dansa Spin (Barcelona), l’Espai d’Arts Dansa (Igualada), l’Escola de Dansa Estudi Giselle (Cambrils), la Ballet Academy Manresa (Swing Manresa), Dansarah’s (Pallejà), la Companyia de Dansa Montse Miret (Balaguer i Mollerussa) i el centre amfitrió, l’Estudi de Dansa Tàrrega.
El públic podrà gaudir d’una vetllada variada de disciplines, que inclouen dansa clàssica, contemporània, jazz, urbana i fusió. Totes les formacions han preparat coreografies exclusives per a l’ocasió, convertint la plaça Major en un escenari de talent i creativitat.
L’esdeveniment neix de la col·laboració entre l’EDT i l’Ajuntament i busca consolidar-se com una cita de referència per al talent jove, apropant la cultura i la dansa a la ciutadania i reforçant el compromís de Tàrrega amb les arts escèniques.