Societat

Tàrrega inicia les obres per completar la reforma de l’avinguda de Cervera, porta est del nucli urbà

Tàrrega inicia les obres per completar la reforma de l’avinguda de Cervera, porta est del nucli urbà

L’Ajuntament de Tàrrega ha iniciat les obres que serviran per completar la reforma de l’avinguda de Cervera, el principal accés al nucli urbà des del vessant est. Els treballs s’emmarquen dins un gran projecte urbanístic que suposa la modernització del tram de l’antiga carretera N-II entre la plaça de Riambau i la connexió amb l’autovia A-2, adaptant el vial al desenvolupament urbanístic actual.

El consistori ha adjudicat els treballs a l’empresa Sorigué SAU amb un pressupost de 622.720 euros i un termini d’execució de 6 mesos. El projecte destaca per la culminació d’una rotonda, el reforç del ferm de la calçada, la instal·lació d’enllumenat públic i la renovació de la senyalització horitzontal en tot el tram de connexió fins a l’A-2. La capital de l’Urgell deixarà així arranjat un espai urbà de 14.000 metres quadrats.

La rotonda es construeix al punt intermedi de l’avinguda, just a l’indret on s’encreuarà amb la futura circumval·lació del sector oriental. La glorieta, que ocuparà una superfície de 900 metres quadrats, potenciarà la seguretat viària a l’hora de distribuir el trànsit al polígon de Llevant, ubicat al llarg del vial i on s’apleguen nombroses naus industrials i magatzems de venda al detall.

Precisament, les empreses del polígon amb façana frontal al vial s’encarreguen d’habilitar els carrils laterals que també caracteritzaran la nova fesomia de l’avinguda. La major part ja estan duent a terme les obres al seu segment corresponent.

En aquest sentit, les obres iniciades ara per l’Ajuntament coincidiran amb la recta final dels treballs que impulsa l’empresa Ros Roca i que contemplen la urbanització del carril lateral nord amb vorera, enllumenat i llocs d’estacionament a més d’una part de l’esmentada rotonda. Ros Roca arranja així un espai de 2.668 metres quadrats en el marc dels treballs previstos per ampliar la planta de la fàbrica. En paral·lel, l’empresa Laumont també treballa aquests dies al carril lateral del costat sud.

TerritoriTàrrega · Urgell
Més notícies de Tàrrega →

Més llegides

Sorteig de les 144 meses electorals de Lleida per al 29-N

Eleccions

Detingut un menor d’edat per crear i administrar grups de BLOCUS a Lleida

Successos

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

La Paeria licita l’ampliació de Víctor Torres, una obra de 5,6 milions

Urbanisme i habitatge

El CF Pardinyes dona el tret de sortida al seu 75è aniversari amb una gran festa a la Llotja

Futbol

També t’interessarà

Societat

L’Associació Alba de Tàrrega, premiada per la creació artística inclusiva

Laura Quintana · 30 oct. 2026
Tàrrega activa un servei especial de bus urbà gratuït per Tots Sants
Societat

Tàrrega activa un servei especial de bus urbà gratuït per Tots Sants

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

Tàrrega reivindica el 25N amb la campanya ‘Calladeta estàs més guapa’

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.