Successos i tribunals

Tàrrega obre una nova convocatòria de selecció per cobrir quatre places d’agent a la Policia Local

Tàrrega obre una nova convocatòria de selecció per cobrir quatre places d'agent a la Policia Local

L’Ajuntament de Tàrrega ha aprovat aquesta setmana en Junta de Govern Local la convocatòria d’un nou procés selectiu per cobrir quatre places d’agent de la Policia Local en règim de funcionari de carrera. Les bases del concurs-oposició es faran públiques durant els propers dies. Quan es facin efectives les incorporacions, la plantilla del cos passarà de 15 a 19 efectius (16 agents, dos caporals i un sots-inspector). Les places ja estaven previstes dins l’oferta pública d’ocupació de l’ens per al present any. Amb aquest nou procés selectiu, la capital de l’Urgell continua consolidant la plantilla de la Policia Local.

La regidora de Governació, Núria Robert, destaca que amb la consolidació de la plantilla de la Policia Local es reforça novament el servei de seguretat ciutadana. “La situació viscuda durant la pandèmia ha posat de relleu la valuosa tasca desenvolupada pels agents, amb un contacte proper a la ciutadania i donant resposta a noves necessitats i demandes. La disponibilitat de més agents contribuirà a reforçar un servei que, més que mai, esdevé essencial”, afirma la regidora Núria Robert. Pel que fa al parc mòbil, la Policia Local disposa actualment de 3 cotxes (un dels quals és de paisà i no duu distintius), 2 motocicletes, 1 grua i 1 vehicle per a manteniment de la senyalització a la via pública.

D’altra banda, i també pel que fa a la plantilla municipal, la capital de l’Urgell ha donat llum verda a la contractació d’una tècnica de promoció econòmica per a coordinar el Projecte d’Especialització i Competitivitat Territorial (PECT) Motors per al Segarra – Garrigues, el qual lidera el consistori targarí junt amb l’Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentària (IRTA), l’Associació ACORD i la Fundació Mas Badia. La contractació es farà efectiva a partir del dimarts 13 d’octubre i té caràcter temporal, fins al maig del 2021. “L’acció suposa un nou pas endavant per desenvolupar el projecte PECT que promou la innovació en el regadiu i l’agroindústria arran del canal Segarra – Garrigues”, destaca l’alcaldessa Alba Pijuan Vallverdú.

TerritoriTàrrega · Urgell
Més notícies de Tàrrega →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Presó provisional per a un home acusat d'intentar atropellar dos mossos a Guimerà
Successos

Presó provisional per a un home acusat d’intentar atropellar dos mossos a Guimerà

ACN · 27 oct. 2026
Desarticulat un grup criminal vinculat amb 12 robatoris de coure en parcs eòlics, dos dels quals a l’Urgell
Successos

Desarticulat un grup criminal vinculat amb 12 robatoris de coure en parcs eòlics, dos dels quals a l’Urgell

Vanesa Ortega · 23 oct. 2026
Mor un veí de Belianes de 67 anys en un xoc amb un camió a la carretera LP-2015
Successos i tribunals

Mor un veí de Belianes de 67 anys en un xoc amb un camió a la carretera LP-2015

ACN · 8 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.