Cultura

Tàrrega recupera el Mercat del Vehicle d’Ocasió i torna amb més de 4.000 m2 d’exposició

Tàrrega recupera el Mercat del Vehicle d'Ocasió i torna amb més de 4.000 m2 d'exposició

El Parc Esportiu de Tàrrega acollirà l’últim cap de setmana de maig el 9è Mercat del Vehicle d’Ocasió organitzat per la Regidoria de Promoció Econòmica i els concessionaris de vehicles del municipi. El certamen torna amb la intenció de dinamitzar el sector de l’automoció amb més de 4.000 metres quadrats d’exposició, on seran presents fins a 16 concessionaris de vehicles de Tàrrega i d’arreu de la demarcació de Lleida. La cita obrirà les portes el divendres 27 de maig de 5 de la tarda a 8 del vespre i continuarà el dissabte 28 i el diumenge 29 amb l’horari intensiu de 10 del matí a 8 del vespre.

El 9è Mercat del Vehicle d’Ocasió vol esdevenir un certamen de referència a les terres de Ponent oferint els millors preus de vehicles de marca seminous, gerència i quilòmetre 0. Els visitants interessats a adquirir un vehicle podran trobar oportunitats per a totes les butxaques, des de les opcions més econòmiques fins a les de gamma alta. En total, hi haurà exposats més de 350 models, amb destacada representació dels SUV i les furgonetes per treball i oci que tanta demanda van tenir l’any passat. Una de les novetats que presenta el certamen és el notable augment de la presència de vehicles seminous elèctrics i híbrids endollables.

En aquest sentit, durant la presentació en roda de premsa, l’alcaldessa Alba Pijuan Vallverdú ha destacat l’aposta dels expositors participants per fomentar la venda de vehicles respectuosos amb el medi ambient. “Tàrrega potenciem així la sostenibilitat en l’àmbit de l’automoció, un sector molt actiu en el conjunt del teixit econòmic de la nostra ciutat”, ha apuntat la primera edil. En representació dels concessionaris ha intervingut Francesc Pua, gerent de Servisimó, que ha vaticinat una alta afluència de públic i vendes a l’edició d’enguany. També ha subratllat la major presència de cotxes híbrids i elèctrics al certamen per poder satisfer “la demanda creixent” d’aquest tipus de vehicles.

D’altra banda, el 9è Mercat del Vehicle d’Ocasió de Tàrrega tornarà a sortejar un premi de 2.000 euros entre tots els compradors amb la finalitat de promoure les vendes. A més, l’organització torna a endegar una intensa campanya de promoció a les xarxes socials per atreure més públic de la zona i de les localitats veïnes. Des de la seva recuperació, el certamen s’ha consolidat en el calendari firal de la capital de l’Urgell amb bona afluència de visitants i volum de vendes.

TerritoriTàrrega · Urgell
Més notícies de Tàrrega →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

El teatre apropa la inclusió a l'alumnat de l'Urgell
Cultura

El teatre apropa la inclusió a l’alumnat de l’Urgell

Laura Quintana · 26 oct. 2026
Lo Memefest de Tàrrega clou la 8a edició amb 2.000 assistents
Cultura

Lo Memefest de Tàrrega clou la 8a edició amb 2.000 assistents

Laura Quintana · 26 oct. 2026
L’Urgell impulsa set vídeos per divulgar el seu patrimoni ibèric
Cultura

L’Urgell impulsa set vídeos per divulgar el seu patrimoni ibèric

Laura Quintana · 19 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.