Economia

Thomas Cook ja ven els seus vols d’hivern a Lleida

Thomas Cook ja ven els seus vols d'hivern a Lleida

El turoperador Neilson-Thomas Cook ha posat a la venda a través del seu portal a internet els viatges per al pròxim hivern des del Regne Unit a pistes d’esquí d’Andorra i Aran amb vols a l’aeroport d’Alguaire a partir del dia 21 de desembre. L’oferta de vols inclou els mateixos aeroports britànics de la temporada 2013-2014: Londres (Gatwick), Manchester, Bristol, Southampton i Birmingham. Aquest serà el quart hivern en què aquesta firma opera a l’aeroport lleidatà.
A quatre mesos de l’inici de la temporada d’esquí, la firma ofereix els seus paquets turístics per viatjar a Andorra per preus que oscil·len entre les 425 i les 1.136 lliures per a estades d’una setmana per a dos persones. Una varietat de preus molt més gran que la disponible en el cas dels viatges a Aran, que va des de les 979 lliures a les 1.078. En tots dos casos, es tracta de viatges organitzats que inclouen el bitllet d’avió, transport per carretera, estada en hotel i forfet. La gran majoria dels britànics que prenen aquests vols a l’aeroport d’Alguaire han tingut en els últims anys com a destinació les pistes d’esquí del Principat.
Thomas Cook va tancar el passat mes de març la seua temporada d’hivern amb uns 20.000 viatgers a Alguaire, un important percentatge del trànsit de passatgers que rep l’aeroport lleidatà. S’ha de recordar que aquesta infraestructura va tancar l’any 2013 amb una afluència de 29.443 persones, la qual cosa converteix el turoperador britànic en l’empresa que més trànsit de passatgers aporta a Alguaire.

Més previsions a l’hivern

Als vols d’hivern del turoperador britànic s’afegiran els de la companyia israeliana Arkia, que en les seues primeres setmanes entre el juny i l’agost a l’aeroport lleidatà va transportar més de 800 viatgers. D’altra banda, la companyia Air Andorra espera a finals d’octubre l’obertura de l’aeroport de la Seu a vols comercials per posar a la venda, a partir del mes de novembre, els trajectes que el comunicaran amb Barcelona.

arkia

La companyia israeliana tornarà a operar a l’aeroport lleidatà els mesos d’hivern

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Responsables d'Unió de Pagesos durant la roda de premsa de balanç de l'any agrari a Lleida
Economia

Unió de Pagesos alerta que a Lleida s’han perdut 6.324 pagesos des del 2000

Laura Quintana · 28 oct. 2026
La pensió mitjana a Lleida és de 1.250 euros, la més baixa de Catalunya
Economia

La pensió mitjana a Lleida és de 1.250 euros, la més baixa de Catalunya

Laura Quintana · 27 oct. 2026
La demarcació té 105.864 pensions, un 1,38% més que fa un any, de les quals 67.356 són de jubilació, amb una quantia mitjana de 1.427,34 euros al mes.
Economia

La pensió mitjana a Lleida és de 1.250 euros, la més baixa de Catalunya

Analític Lleida · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.