Economia

Torrefarrera obre les convocatòries per fomentar la contractació, l’emprenedoria i l’activitat comercial

Torrefarrera obre les convocatòries per fomentar la contractació, l’emprenedoria i l’activitat comercial

L’ajuntament de Torrefarrera torna a convocar les ajudes “Treball és Benestar” i “Emprèn a Torrefarrera”, amb la voluntat de fomentar l’ocupació de persones aturades del municipi i impulsar l’activitat comercial. El consistori destinarà un total de 80.000€ en aquests dos programes. 

“Treball és Benestar” està dotat amb 45.000€ per a la contractació i l’emprenedoria de veïns i veïnes del municipi. Les ajudes estan destinades a empreses locals que contractin a joves i/o persones aturades i per a persones empadronades al municipi que es donin d’alta al règim d’autònoms. «Emprèn a Torrefarrera», amb una dotació de 35.000€, és una línia de subvencions pel foment de la implantació de noves activitats comercials i industrials en el municipi, l’impuls de l’emprenedoria, la promoció de locals buits, la dinamització de les zones comercials del municipi i el comerç de proximitat.

L’alcalde de Torrefarrera, Jordi Latorre, ha senyalat que “des de l’equip de Govern tenim la determinació de fer tot el que estigui a les nostres mans per fomentar l’ocupació al municipi”. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 30 de novembre de 2018. 

TerritoriTorrefarrera · Segrià
Més notícies de Torrefarrera →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Responsables d'Unió de Pagesos durant la roda de premsa de balanç de l'any agrari a Lleida
Economia

Unió de Pagesos alerta que a Lleida s’han perdut 6.324 pagesos des del 2000

Laura Quintana · 28 oct. 2026
La pensió mitjana a Lleida és de 1.250 euros, la més baixa de Catalunya
Economia

La pensió mitjana a Lleida és de 1.250 euros, la més baixa de Catalunya

Laura Quintana · 27 oct. 2026
La Generalitat reconeix oficialment la Fira Agroalimentària d’Aitona
Economia

La Generalitat reconeix oficialment la Fira Agroalimentària d’Aitona

Vanesa Ortega · 16 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.