Cultura

A tot ritme ‘dance’ a la Llotja

Desenes de ballarins de set companyies professionals de dansa urbana de diversos punts de Catalunya, Alemanya, Polònia i Bèlgica van competir ahir a l’escenari del teatre de la Llotja de Lleida en la tercera edició del concurs internacional The Best On, un certamen coreogràfic únic a Europa organitzat per l’escola de teatre i dansa Dancescape en col·laboració amb la Paeria i el suport de Movement Lifestyle de Los Angeles, entitat dirigida per Shaun Evaristo, coreògraf d’artistes com Janet Jackson i Justin Bieber.

El teatre públic lleidatà pràcticament es va omplir per disfrutar dels ritmes i coreografies dance i hip-hop. La companyia catalana CK, del coreògraf barceloní Manel Cabeza Gómez, es va emportar els 6.000 euros del primer premi, mentre que els alemanys de More Than Stylez, d’Hannover, van guanyar els 1.000 euros del segon. A més, la companyia de Vilanova i la Geltrú The Flow va ser distingida amb el premi patrocinat per la Llotja, que consisteix en una actuació remunerada dins de la programació del teatre de la pròxima temporada.

El jurat estava compost pels ballarins i coreògrafs nord-americans de dansa urbana Chris Martin, Pat Cruz i Kevin Nguyen que, a més, avui i demà tenen previst impartir diversos tallers o workshops amb alumnes de dansa de Lleida. L’espectacle a la Llotja es va completar amb l’actuació del cantant Bastian Iglesias i diverses exhibicions de grups de dansa urbana.

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

El XXIX Premi de Poesia Maria-Mercè Marçal obre la seva convocatòria fins el 14 de febrer
Cultura

El XXIX Premi de Poesia Maria-Mercè Marçal obre la seva convocatòria fins el 14 de febrer

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Pilar Bosch, Estefania Rufach i Rosa Mesalles presenten la programació dels Premis Literaris 2026
Cultura

La setmana dels Premis Literaris homenatjarà Vallverdú, Pàmies i Lorca

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Juneda reuneix el fotoperiodisme català en una nova edició del Miravisions
Exposicions i museus

Juneda reuneix el fotoperiodisme català en una nova edició del Miravisions

Laura Quintana · 26 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.